تلویزیون 2022 ال جی 65NANO77

تماس بگیرید 09909991678

سال عرضه (میلادی) : 2022

سیستم عامل : webOS

کیفیت تصویر : 4K

نوع صفحه نمایش : NanoCell

سایز (اینچ) : 65

  • پرداخت اینترنتی و امنپرداخت اینترنتی و امن | ثبت سفارش با پرداخت آنلاین و امکان کارت به کارت
  • تحویل سریع و ارزانتحویل سریع و ارزان | ارسال کالای شما با کمترین قیمت
  • ضمانت واقعی بازگشت کالاضمانت واقعی بازگشت کالا | با یک تماس کالای خود را تعویض کنید
      تلویزیون|تلویزیون 2022 ال جی 65NANO77
      تلویزیون 2022 ال جی 65NANO77
      تلویزیون 2022 ال جی 65NANO77
      تلویزیون 2022 ال جی 65NANO77
      تلویزیون 2022 ال جی 65NANO77
      تلویزیون 2022 ال جی 65NANO77
      تلویزیون 2022 ال جی 65NANO77
      تلویزیون 2022 ال جی 65NANO77
      keyboard_arrow_rightkeyboard_arrow_left
      انتخاب گارانتی :

      تلویزیون ال جی NANO77 سایز 65 اینچ یکی از تلویزیون های 2022 ال جی می باشد که به رنگ سفید تولید شده است. این تلویزیون با مدل کامل 65NANO776QA مونتاژ مصر وارد بازار ایران شده و موجود می باشد. این محصول علاوه بر استفاده معمولی و تماشای فیلم، برای استفاده در هتل ها به عنوان یک تلویزیون تجاری نیز گزینه مناسبی محسوب می شود. تلویزیون ال جی نانو 77 مدل هم رده و مشابه تلویزیون ال جی NANO75 است که در سال گذشته میلادی تولید و به بازار عرضه شد. تلویزیون ال جی NANO77 یکی از ارزان ترین تلویزیون های نانوسل ال جی با کیفیت تصویر فورکی در سال 2022 می باشد. این محصول تفاوت چندانی با تلویزیون ال جی NANO76، تلویزیون ال جی NANO75، تلویزیون ال جی NANO78 و تلویزیون ال جی NANO79 ندارد و تنها از لحاظ ظاهری و برخی تکنولوژی ها با هم تفاوت های جزئی دارند. این تلویزیون به لطف برخورداری از صفحه نمایش نانوسل، در مقایسه با تلویزیون های ال ای دی معمولی موجود در بازار، رنگ های دقیق تر و واقعی تری را تولید می کند.

      تلویزیون نانوسل ال جی 65NANO77 از پنل IPS برخوردار است و نور پس زمینه آن نیز از نوع Direct LED می باشد. به طور کلی پنل های IPS در مقایسه با پنل های VA زاویه دید وسیع تری را در اختیار شما قرار می دهند و شما می توانید به صورت زاویه دار نیز به تماشای تلویزیون بپردازید، بدون آن که با افت کیفیت تصویر مواجه شوید. در مقابل، این نوع پنل ها توانایی نمایش رنگ مشکی را به صورت کاملا دقیق و خالص (به ویژه در محیط های تاریک) ندارند؛ از این رو استفاده از این تلویزیون برای محیط های تاریک و کم نور توصیه نمی شود. همانطور که گفته شد تلویزیون مذکور به نور پس زمینه Direct LED مجهز شده است اما متاسفانه برای کنترل این نور، تكنولوژی Local Dimming ندارد. البته ال جی برای اینکه بتواند کنتراست تصویر لازم را در اختیار شما قرار دهد، الگوریتم LG Local Contrast را در آن به کار برده است. هر چند که این الگوریتم نمی تواند جای تکنولوژی Local Dimming را پر کند اما با این حال عملکرد قابل قبولی دارد. عمق رنگ صفحه نمایش این محصول 10 بیت (8 بیت + FRC) است و به کمک تکنولوژی Billion Rich Colors قادر به نمایش حدود 1 میلیارد رنگ جذاب و زنده می باشد. علاوه بر آن، به کمک تکنولوژی Nano Color می تواند طیف گسترده ای از رنگ ها را به شما نمایش دهد. تلویزیون پیش روی شما از رفرش ریت 60 هرتز برخوردار است و می تواند محتوای با کیفیت 4K را با سرعت 60 فریم بر ثانیه به نمایش بگذارد. این محصول به کمک تکنولوژی TruMotion120 توانایی آن را دارد که صحنه های سریع را بدون تاری و به صورت روان تر نمایش دهد.

      تلویزیون فورکی ال جی 65NANO77 از پردازنده α5 Gen5 AI Processor 4K برای پردازش تصاویر و صدا استفاده می کند. ال جی در این تلویزیون از تکنولوژی 4K Upscaler استفاده نموده است تا پردازنده مذکور به کمک آن بتواند نویزهای موجود در محتواهایی با کیفیت پایین تر از فورکی (مانند کیفیت 4K، 1080 و 720) را حذف کرده و با افزایش رزولوشن آن ها، همه چیز را در حد فورکی نمایش دهد. علاوه بر این محصول مذکور از قابلیت Noise Reduction نیز برخوردار است و به کمک آن می تواند تا حد زیادی از نویز تصاویر را کاهش دهد. این تلویزیون به تکنولوژی Active HDR مجهز می باشد و به کمک آن توانایی نمایش محتوای HDR با فرمت های HLG و HDR10 را دارد. این محصول دارای تکنولوژی Dynamic Tone Mapping است و از آن برای بهبود رنگ، جزئیات و کنتراست تصاویر HDR بهره می برد تا بتواند این نوع محتوا را با کیفیت بهتری در اختیار شما قرار دهد. ال جی در ساخت این تلویزیون از یک سنسور نور (Illuminance Green sensor) استفاده کرده که وظیفه اندازه گیری میزان نور و روشنایی محیط اطراف را بر عهده دارد. همچنین در این محصول تکنولوژی AI Brightness Control را نیز به کار برده است تا بتواند بر اساس میزان نور محیط، روشنایی صفحه نمایش را در بهترین حالت ممکن تنظیم کند تا شما در شرایط نوری مختلف، کیفیت تصویر خوبی را تجربه نمایید.

      تلویزیون 2022 ال جی 65NANO77 دارای 3 پورت HDMI 2.0 می باشد و بر روی تمام آن ها توانایی نمایش محتوای 4K@60Hz را دارد؛ بدین ترتیب شما می توانید کنسول بازی نسل هشتم خود را به آن متصل کرده از بازی کردن با آن لذت ببرید. این تلویزیون از تکنولوژی ALLM برخوردار است و به کمک آن می تواند تاخیر ورودی یا Input Lag پایینی را ارائه دهد؛ بنابراین شما تجربه بهتری از بازی کردن خواهید داشت. این تلویزیون دارای قابلیت HGiG می باشد و به لطف آن می تواند جزئیات بیشتری را در قسمت های تاریک و روشن بازی های HDR در اختیار شما قرار دهد. محصول پیش روی شما به قابلیت Game Optimizer و منوی هوشمند Game Dashboard مجهز شده است و به شما امکان آن را می دهد که به ویژگی ها و امکانات گیمینگ دسترسی سریع داشته باشید و همینطور بتوانید آن ها را مطابق با نیاز خود (حتی در هنگام انجام بازی) تنظیم نمایید. به عنوان مثال زمانی که در هنگام انجام بازی با صحنه تاریکی مواجه می شوید، می توانید از طریق منوی هوشمند گیم داشبورد به قابلیت Black Stabiliser دسترسی داشته و با تغییر میزان Gamma در آن، جزئیات بیشتری را در آن صحنه تاریک بازی در اختیار داشته باشید. یکی دیگر از قابلیت های جدید و جذاب این محصول، قابلیت Cloud Gaming می باشد که به شما امکان بازی کردن به صورت آنلاین و بدون نیاز به کنسول های بازی را می دهد؛ این محصول از سرویس های گیمینگ ابری Google Stadia و NVIDIA GeForce NOW پشتیبانی می کند و شما برای بازی کردن می توانید اکانت این سرویس ها را تهیه کرده و با دسترسی به اینترنت پرسرعت، به بازی کردن بپردازید.

      تلویزیون ال جی 65NANO77 به سیستم صوتی 2 کاناله مجهز می باشد که شامل 2 بلندگوی 10 واتی می باشد. این سیستم صوتی در مجموع صدایی با توان 20 وات تولید می کند که برای تلویزیونی با این سایز قابل قبول است. با این حال اگر به صدای قدرتمندتری نیاز دارید، می توانید ب کمک تکنولوژی LG Sound Sync به کار رفته در آن، سیستم صوتی یا ساندبار ال جی سازگار را به آن متصل کنید و از کیفیت بالای صدای خروجی لذت ببرید. ال جی این محصول را به قابلیت Simultaneous Audio Output نیز مجهز کرده است تا شما بتوانید صدای خروجی را به صورت همزمان و هماهنگ از بلندگوهای تلویزیون و ساندبار متصل به آن بشنوید. تلویزیون پیش روی شما دارای قابلیت Bluetooth Surround Ready می باشد و شما می توانید با اتصال 2 بلندگوی بلوتوثی مجزا به آن، صدای قدرتمندتر و فراگیرتری را در اختیار داشته باشید. محصول مذکور از قابلیت Soundbar Mode Control برخوردار است و این امکان را برای شما فراهم می سازد که بتوانید از طریق تلویزیون حالت های صدای ساندبار را تغییر داده و تنظیم کنید. این تلویزیون دارای تکنولوژی Clear Voice Pro می باشد و به کمک آن می تواند صدای گویندگان را تقویت کند تا شما دیالوگ ها را به خوبی بشنوید. این محصول از تکنولوژی AI Sound Pro برخوردار است و با توجه به شرایط محیط و نوع محتوای در حال پخش، صدا را طوری تنظیم می کند که با کیفیت بهتری به گوش شما برسد. همچنین این تکنولوژی می تواند صدا را شبیه سازی کرده و آن را به صورت 5.1.2 کاناله در اختیار شما قرار دهد.

      تلویزیون اسمارت ال جی 65NANO77 مجهز به سیستم عامل webOS 7 (webOS 22) می باشد که جدیدترین نسخه از سیستم عامل webOS تا به امروز محسوب می شود. یکی از قابلیت های جدید به کار رفته در این محصول، قابلیت ایجاد و تنظیم پروفایل شخصی می باشد. به کمک این قابلیت، هر یک از اعضای خانواده امکان آن را خواهند داشت که یک حساب کاربری مجزا برای خود ایجاد و تنظیمات دلخواه خود را بر روی آن اعمال کنند؛ بدین ترتیب شما با هر بار ورود به پروفایل شخصی خود می توانید به تمام تنظیمات و محتوای دلخواه خود دسترسی داشته باشید. ال جی برای این تلویزیون، 8 گیگابایت حافظه داخلی در نظر گرفته است که البته تنها 1.33 گیگابایت از آن قابل دسترس برای شما خواهد بود و بقیه آن توسط سیستم عامل و برنامه های از پیش نصب شده، اشغال شده است. این محصول دارای ریموت كنترل جادویی و هوشمند ال جی مدل MR22GN می باشد که از NFC برخوردار است و به شما امکان استفاده از قابلیت Magic Tap را می دهد. ریموت کنترل مذکور از میكروفون داخلی برخوردار است و شما با فشردن دکمه مخصوص تعبیه شده بر روی آن می توانید از قابلیت دستورات و جستجوی صوتی استفاده کنید. تلویزیون پیش روی شما دارای هوش مصنوعی مخصوص ال جی (ThinQ AI) می باشد و از اینترنت اشیا (IoT) نیز پشتیبانی می كند؛ بدین ترتیب شما می توانید از طریق داشبورد هوشمند (Home Dashboard) این تلویزیون، لوازم خانگی و سایر دستگاه های هوشمند خود را کنترل و مدیریت نمایید. این محصول از نرم افزار LG ThinQ نیز پشتیبانی می کند و شما با نصب این برنامه بر روی موبایل هوشمند ال جی خود، می توانید از طریق آن، تلویزیون را بدون نیاز به ریموت کنترل مدیریت نمایید. تلویزیون پیش روی شما قابلیت اتصال به موبایل هوشمند اندرویدی و یا iOS را دارد و شما می توانید علاوه بر به اشتراک گذاری عکس ها و فیلم های مورد علاقه تان روی صفحه بزرگ تلویزیون، صفحه نمایش موبایل تان را نیز روی تلویزیون منتقل کرده و در آن مشاهده کنید. همچنین شما می توانید آهنگ و محتوای صوتی مورد علاقه تان را با استفاده از قابلیت Sound Share، از موبایل روی تلویزیون پخش کنید و یا با انتقال صدای تلویزیون به موبایل، با هندزفری آن را بشنوید. ال جی این محصول را به قابلیت جدیدی به نام Room to Room Share مجهز ساخته است که به کمک آن می توانید از طریق شبکه وای فای، شبکه های تلویزیونی را از یک تلویزیون ال جی سازگاری دیگر بر روی این محصول پخش نمایید. لازم به ذکر است که این تلویزیون تنها نقش دریافت کننده (Receiver) را ایفا می کند و قادر به ارسال شبکه های خود نمی باشد. این تلویزیون از قابلیت Sports Alert نیز برخوردار است و به کمک آن می تواند شما را از نتایج و زمان شروع و پایان مسابقات ورزشی مورد علاقه تان مطلع سازد. ال جی محصول پیش رو را به یک گیرنده دیجیتال داخلی و یک گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-T2 و DVB-S2) مجهز نموده است و شما برای دریافت شبکه های تلویزیونی داخلی و خارجی نیازی به تهیه جداگانه این دستگاه ها ندارید.

      تلویزیون 65 اینچ ال جی NANO77 از زبان طراحی 3 Sided Cinema Screen برخوردار می باشد. تلویزیون هایی که دارای این زبان طراحی هستند (مانند همین مدل)، حاشیه های باریکی در 3 طرف صفحه نمایش خود دارند که نگاه مخاطب را به مرکز تلویزیون و محتوای در حال پخش می کشاند. تلویزیون پیش روی شما برخلاف بسیاری از تلویزیون های موجود در بازار، با بدنه و پایه سفید رنگ طراحی شده که زیبایی خاصی به آن بخشیده است. این محصول با داشتن ضخامت 5.84 سانتیمتری، علاوه بر قرار دادن بر روی میز، قابلیت نصب روی دیوار را نیز دارد. البته برای نصب بر روی دیوار شما نیاز به تهیه جداگانه براکت دیواری مخصوص این تلویزیون خواهید داشت. ال جی برای این محصول دو عدد پایه رومیزی طراحی کرده است که به صورت دو شاخه می باشند و به کمک پیچ در دو طرف محصول نصب می شوند. الجی در جعبه تلویزیون مذکور دو عدد گیره مدیریت کابل Cable Management، یک بست کمربندی و یک گیره نگهدارنده کابل قرار داده است که شما می توانید به کمک آن ها، کابل های مربوطه در پشت تلویزیون را مرتب و منظم کنید.

      LG
      65NANO77

      مرجع ویژه

      محتوای ویژگی ها

      مشخصات کلی

      مدل
      NANO77
      تولید کننده
      LG
      سال عرضه (میلادی)
      2022
      کشور سازنده
      کره
      کشور مونتاژ
      مصر
      تلویزیون مناسب
      استفاده خانگی و معمولی , تماشای فیلم و سریال , استفاده تجاری (هتل ها)

      صفحه نمایش

      سایز (اینچ)
      65
      نوع صفحه نمایش
      NanoCell
      طراحی صفحه نمایش
      تخت
      قطر صفحه نمایش (سانتیمتر)
      164
      نوع پنل
      IPS

      تصویر

      کیفیت تصویر
      4K
      حداکثر رفرش ریت (هرتز)
      60
      رزولوشن (پیکسل)
      3840x2160
      پردازشگر تصویر
      α5 Gen5 AI Processor 4K

      صدا

      قدرت خروجی صدا (وات)
      20
      تعداد کانال صدا
      2

      ویژگی های گیمینگ

      مناسب کنسول بازی
      نسل هشتم

      امکانات هوشمند

      سیستم عامل
      webOS
      نسخه سیستم عامل
      7 (22)
      حافظه داخلی کلی (گیگابایت)
      8
      حافظه داخلی در دسترس حدودی (گیگابایت)
      1.33
      قابلیت نصب برنامه
      دارد
      منوی فارسی
      دارد

      ورودی خروجی و ارتباطات

      پورت ورودی HDMI
      دارد
      تعداد کل پورت های ورودی HDMI
      3
      پورت ورودی USB
      دارد
      تعداد کل پورت های ورودی USB
      2
      بلوتوث (Bluetooth)
      دارد
      پورت شبکه (LAN)
      دارد
      شبکه بی سیم (WiFi)
      دارد
      نسخه WiFi
      وای فای 5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac

      گیرنده ها

      گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
      ندارد
      گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
      دارد
      گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
      ندارد
      گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
      دارد
      گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
      دارد

      منبع تغذیه و برق

      منبع تغذیه
      AC 100-240V , 50/60Hz

      وزن

      وزن با پایه (کیلوگرم)
      22.9
      وزن بدون پایه (کیلوگرم)
      22.6

      طراحی

      نوع پایه
      دو طرف و دو شاخه
      قابلیت نصب روی دیوار
      دارد
      اندازه VESA یا محل نصب براکت (میلیمتر)
      300x300

      لوازم جانبی

      ریموت کنترل
      دارد
      باتری ریموت کنترل
      دارد
      پایه دیواری (براکت)
      ندارد
      پایه رومیزی
      دارد
      پیچ اتصال پایه
      دارد
      دفترچه راهنما
      دارد
      راهنمای نصب
      دارد
      کابل برق
      دارد

      8 محصول دیگر در همین شاخه:

      مشخصات کلی

      مدل NANO77
      تولید کننده LG
      سال عرضه (میلادی) 2022
      کشور سازنده کره
      کشور مونتاژ مصر
      تلویزیون مناسب استفاده خانگی و معمولی, تماشای فیلم و سریال, استفاده تجاری (هتل ها)

      صفحه نمایش

      سایز (اینچ) 65
      نوع صفحه نمایش NanoCell
      طراحی صفحه نمایش تخت
      قطر صفحه نمایش (سانتیمتر) 164
      نوع پنل IPS

      تصویر

      کیفیت تصویر 4K
      حداکثر رفرش ریت (هرتز) 60
      رزولوشن (پیکسل) 3840x2160
      پردازشگر تصویر α5 Gen5 AI Processor 4K

      صدا

      قدرت خروجی صدا (وات) 20
      تعداد کانال صدا 2

      ویژگی های گیمینگ

      مناسب کنسول بازی نسل هشتم

      امکانات هوشمند

      سیستم عامل webOS
      نسخه سیستم عامل 7 (22)
      حافظه داخلی کلی (گیگابایت) 8
      حافظه داخلی در دسترس حدودی (گیگابایت) 1.33
      قابلیت نصب برنامه دارد
      منوی فارسی دارد

      ورودی خروجی و ارتباطات

      پورت ورودی HDMI دارد
      تعداد کل پورت های ورودی HDMI 3
      پورت ورودی USB دارد
      تعداد کل پورت های ورودی USB 2
      بلوتوث (Bluetooth) دارد
      پورت شبکه (LAN) دارد
      شبکه بی سیم (WiFi) دارد
      نسخه WiFi وای فای 5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac

      گیرنده ها

      گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T) ندارد
      گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2) دارد
      گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S) ندارد
      گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2) دارد
      گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C) دارد

      منبع تغذیه و برق

      منبع تغذیه AC 100-240V, 50/60Hz

      وزن

      وزن با پایه (کیلوگرم) 22.9
      وزن بدون پایه (کیلوگرم) 22.6

      طراحی

      نوع پایه دو طرف و دو شاخه
      قابلیت نصب روی دیوار دارد
      اندازه VESA یا محل نصب براکت (میلیمتر) 300x300

      لوازم جانبی

      ریموت کنترل دارد
      باتری ریموت کنترل دارد
      پایه دیواری (براکت) ندارد
      پایه رومیزی دارد
      پیچ اتصال پایه دارد
      دفترچه راهنما دارد
      راهنمای نصب دارد
      کابل برق دارد