کولر گازی ال جی AMPU13T4 دوال اینورتر

تماس بگیرید 09909991678

سال عرضه (میلادی) : 2023

نوع کولر گازی : اسپلیت تک پنل

نوع گاز (مبرد) : R410A

اینورتر : دارد

ظرفیت (بی تی یو) : 12000

کولر گازی هوشمند : دارد

  • پرداخت اینترنتی و امنپرداخت اینترنتی و امن | ثبت سفارش با پرداخت آنلاین و امکان کارت به کارت
  • تحویل سریع و ارزانتحویل سریع و ارزان | ارسال کالای شما با کمترین قیمت
  • ضمانت واقعی بازگشت کالاضمانت واقعی بازگشت کالا | با یک تماس کالای خود را تعویض کنید
      کولرگازی|کولر گازی ال جی AMPU13T4 دوال اینورتر
      کولر گازی ال جی AMPU13T4 دوال اینورتر
      کولر گازی ال جی AMPU13T4 دوال اینورتر
      کولر گازی ال جی AMPU13T4 دوال اینورتر
      کولر گازی ال جی AMPU13T4 دوال اینورتر
      کولر گازی ال جی AMPU13T4 دوال اینورتر
      کولر گازی ال جی AMPU13T4 دوال اینورتر
      کولر گازی ال جی AMPU13T4 دوال اینورتر
      کولر گازی ال جی AMPU13T4 دوال اینورتر
      کولر گازی ال جی AMPU13T4 دوال اینورتر
      کولر گازی ال جی AMPU13T4 دوال اینورتر
      کولر گازی ال جی AMPU13T4 دوال اینورتر
      کولر گازی ال جی AMPU13T4 دوال اینورتر
      کولر گازی ال جی AMPU13T4 دوال اینورتر
      keyboard_arrow_rightkeyboard_arrow_left
      انتخاب گارانتی :

      کولر گازی ال جی AMPU13T4 یکی از انواع سیستم های تهویه ی مطبوع خانگی است که به عنوان سری DUALCOOL در سال 2023 توسط کمپانی کره ای ال جی به بازار عرضه شده است. این محصول دارای دو عملکرد سرمایشی (Cooling) و گرمایشی (Heating) است که در فصول سرد سال برای تامین هوای گرم و در فصل گرم برای تامین هوای خنک می توانید از آن استفاده کنید، بنابراین می توان گفت که جهت استفاده در هر چهار فصل سال مناسب است و می تواند هوایی کاملا خنک و یا گرم را در اختیار شما قرار دهد. برای استفاده از حالت های سرمایش یا گرمایش کولر گازی تنها کافی است که توسط ریموت کنترل حالت مورد نیاز خود را انتخاب کنید. همانند دیگر کولرهای گازی، کولر گازی ال جی AMPU13T4 هم از دو بخش یونیت داخلی ( پنل دیواری دستگاه) و یونیت خارجی (کمپرسور دستگاه) تشکیل شده است که یونیت داخی با مدل (S4NW12JL2LB) AMPN13T4 و یونیت خارجی با مدل (S4UW12JL2LB) AMPU13T4 همراه شده است. این اسپلیت دیواری با ظرفیت 12 هزار بی تی یو عرضه شده که در واقع برابر با 1 تن (Ton) است. البته این دستگاه در بازار با ظرفیت (بی تی یو) 13 هزار نیز معرفی و شناخته می شود که اشتباه است و ظرفیت واقعی آن 12 هزار می باشد. این محصول با توجه به ظرفیتی که دارد می تواند برای استفاده در محیط های کوچک تا متوسط گزینه ی مناسبی باشد و محیطی خنک و یا گرم را برای شما فراهم کند. 

      این کولر گازی به گونه ای طراحی شده که در هر محیط و یا هر شرایطی نصب آن آسان می باشد. با نصب آسان این کولر گازی هم صرف زمان و هم زحمت نیروی انسانی کم خواهد شد. پنل داخلی این دستگاه تهویه ی هوای DUALCOOL ال جی برای هم خوانی با فضای داخلی محیط شما و سبک مینیمال و ساده طراحی شده است و می تواند زیبایی بی نظیری را برای محیط به وجود آورد. این پنل به صورت تخت و باریک طراحی شده و با توجه به ابعاد بسیار مناسبی که دارد فضای بسیار کمی را بر روی دیوار اشغال می کند. اگر به ظاهر کلی یونیت داخلی دستگاه توجه کنید متوجه یک دریچه برای خروجی هوای گرم یا سرد خواهید شد که در هنگام روشن کردن کولر برای خروجی هوا دریچه ی مورد نظر باز خواهد شد و در هنگام خاموش شدن نیز دریچه بسته می شود. بدین ترتیب پرتاب باد به داخل محیط با استفاده از پره های تعبیه شده برای کولر گازی انجام خواهد شد. به عبارتی پره های طراحی شده به صورت چهار جهته پخش هوا را انجام می دهند. شایان ذکر است که این پره ها از ترکیب فولاد ضد زنگ و پلاستیک مقاوم ساخته شده اند و در طولانی مدت دچار هیچ گونه شکستگی و زنگ زدگی نخواهند شد.

      اصلی ترین قطعه ی قرار داده شده در هر دستگاه موتور آن است که ال جی این کولر گازی سرمایشی گرمایشی را به موتور اینورتر دو گانه (DUAL Inverter) مجهز کرده است. کمپرسور دستگاه های تهویه ی هوای معمولی برای تنظیم دما خاموش و روشن می شوند که از این طریق انرژی زیادی مصرف می کنند اما Dual Inverter Compressor به صورت مداوم سرعت کمپرسور را تنظیم می کند تا دمای مورد نظر همیشه یکسان باقی بماند در نتیجه باعث صرفه جویی در مصرف انرژی و خنک کنندگی بیشتر می شود. از مزایا و ویژگی های این نوع کمپرسور می توان به صرفه جویی در مصرف انرژی و برق و بازدهی بالا اشاره کرد. از طرفی بی صدا بودن آن یکی دیگر از مزیت های این کمپرسور است به گونه ای که شما می توانید در طول شب و روز از این دستگاه استفاده کنید. این موتور همچنین در محیط هایی با دمای بالا و نزدیک به 60 درجه هم می تواند بالاترین راندمان و کارایی عالی را از خود نشان دهد. لازم به ذکر است که ال جی طول عمر کمپرسور این محصول را تا 10 سال تضمین کرده است. باید گفت که موتور این دستگاه از نوع تروپیکال T3 است و برای اقلیم و یا مناطق جغرافیایی با آب و هوای گرمسیر (T3) و معتدل (T1) بسیار مناسب است. قسمت پشت یونیت خارجی این دستگاه به یک شبکه ی رادیاتور مسی مجهز شده است که پوشش محکمی برای کندانسور کولر گازی محسوب می شود و می تواند مانع از ورود گرد و خاک به قسمت موتور و کمپرسور شود و عمر طولانی آن را تضمین کند. ناگفته نماند که ال جی در این کولر گازی از گاز R410A استفاده کرده است که ظرفیتی معادل 1000 گرم را دارد. این گاز عملکرد عالی در جذب و آزاد کردن گرما دارد و نسبت به سایر گازها نقطه جوش پایین‌تری دارد. همچنین با توجه به آلاینده ی بسیار کمی که نسبت به سایر گازهای دیگر دارد می تواند کم ترین آسیب را به محیط زیست برساند و در نهایت هوایی تمیز و سالم را در فضای داخلی محیط شما ایجاد کند. رده ی مصرف انرژی این دستگاه A می باشد که مصرف قابل قبولی دارد و شما دیگر نیازی نیست که نگران قبض های سنگین برق باشید. این اسپلیت توانایی پرتاب باد در چهار جهت اصلی (بالا، پایین، چپ، راست) را دارد و می‌تواند باد را در فضای اتاق یا سالن پرتاب کند و محیطی خنک یا گرم را در اختیار شما قرار دهد. 

      همراه با کولر گازی سرمایشی گرمایشی ال جی مدل AMPU13T4 یک ریموت کنترل نیز عرضه شده است که با استفاده از آن می توانید دستگاه را از راه دور کنترل و مدیریت کنید. بر روی ریموت کنترل این محصول دکمه هایی قرار دارند که هر کدام کارایی و عملکرد متفاوتی را به اجرا می گذارند و در استفاده ی راحت تر و آسان تر از کولر گازی به شما کمک می کنند. در ادامه به توضیح برخی از دکمه های این ریموت کنترل کولر گازی ال جی می پردازیم. از دکمه ی SWING می توانید در جهت تنظیم جهت جریان هوا به صورت عمودی و افقی استفاده کنید. در واقع با استفاده از این دکمه امکان تغییر جهت وزش باد به وجود می آید و باید دکمه ی SWING را چند بار بزنید و بعد جهت دلخواه را انتخاب کنید. با استفاده از حالت Sleep در این کولر گازی که در هر دو حالت سرمایشی و گرمایشی وجود دارد می توانید از خاموش شدن کولر گازی به صورت خودکار استفاده کنید به طور مثال می توانید در هنگام خواب کولر گازی را بر روی حالت sleep بگذارید و بعد از مدت زمان تنظیم شده دستگاه به صورت خودکار خاموش می شود. با انتخاب کلید Comfort Air می توانید دمپر را به سمت پایین و یا بالا تنظیم کنید، این کار باعث جلوگیری از وزش مستقیم باد به افراد می گردد. از کلید Set / Cancel نیز می توانید برای تنظیم و یا لغو و توقف ساعت و تایمر استفاده کنید. دکمه ی Fan Speed نیز انتخاب سرعت حرکت فن را برای شما امکان پذیر می کند که معمولا در چهار حالت کم، متوسط، زیاد و نامنظم متغیر است.

      یکی از فناوری های مهم و بسیار مفید در کولر گازی 12000 دیواری ال جی AMPU13T4 حضور قابلیت Plasmaster™Ionizer+ می باشد. امروزه یکی از چالش های کلیدی تهویه مطبوع این نگرانی است که گردش هوا ممکن است باعث گسترش پاتوژن ها شود. در عوض، سیستم تصفیه هوای پنج مرحله‌ای منحصر به‌ فرد ال‌جی که دارای گواهی TÜV Rheinland است، دفاعی غیرقابل نفوذ را ارائه می‌کند و بیش از 99 درصد میکروب‌ها و ذرات بسیار ریز را جذب می‌کند. به عبارتی این قابلیت با انتشار بیش از 3 میلیون یون نه تنها می تواند هوای عبوری از کولر گازی را تصفیه کند بلکه هر گونه آلودگی و ذرات آلاینده در هوا و بوهای نامطبوع را نیز در اطراف دستگاه از بین می برد. در نتیجه با وجود این فناوری زندگی سالمی و محیطی سالم و بهداشتی را در اختیار خواهید داشت. اسپلیت دیواری ال جی AMPU13T4 از قابلیت Auto Clean نیز بهره می برد. با حضور این قابلیت، بعد از خاموش شدن کولر، دستگاه وارد عملکرد تمیز کنندگی خودکار یا همان Auto Clean می شود. در واقع این ویژگی از تشکیل شدن باکتری‌ها و ذرات مضر بر روی مبدل حرارتی جلوگیری خواهد کرد و به صورت کاملا خودکار رطوبت های داخل پنل دستگاه و تمامی مواد و گرد و غبار را خارج می کند. بدین ترتیب با حضور این فناوری هوایی تمیز و سالم و بدون هر گونه مواد مضر در فضای داخلی محیط جریان پیدا خواهد کرد. ضمن اینکه در قسمت ورودی هوای کولر یک فیلتر با عنوان پیش فیلتر (Pre-Filter) وجود دارد که از جریان هوای ناسالم و ذرات بزرگتر گرد و غبار جلوگیری می کند. اگر در حین استفاده ی کولر، برق خاموش و دوباره روشن شود، ویژگی راه اندازی مجدد یا Auto Restart در این کولر گازی حضور دارد که دستگاه را با تنظیمات قبلی به طور خودکار راه اندازی مجدد می کند.

      این کولر گازی از فناوری ThinQ و ویژگی Wi-Fi نیز پشتیبانی می کند که از طریق آن ها و با استفاده از  گوشی موبایل خود می توانید کولر گازی را از راه دور کنترل و مدیریت کنید. فناوری ICA(I control Ampere) نیز توانایی تنظیم آمپر برق در سطح های مختلف را دارد. هدف استفاده از این ویژگی این است که در زمان هایی که ولتاژ برق ناپایدار است بتوان آمپر مصرفی را در کمترین حالت قرار داد. از فناوری بسیار کاربردی Smart Diagnos نیز می توانید نواقص و مشکلات موجود در کولر گازی را شناسایی کنید و در جهت رفع آن راه حل‌های مناسب را بیابید.

      LG
      AMPU13T4

      مرجع ویژه