تلویزیون 2022 ال جی 55NANO80

26,200,000 تومان

سال عرضه (میلادی) : 2022

سیستم عامل : webOS

کیفیت تصویر : 4K

نوع صفحه نمایش : NanoCell

سایز (اینچ) : 55

  • پرداخت اینترنتی و امنپرداخت اینترنتی و امن | ثبت سفارش با پرداخت آنلاین و امکان کارت به کارت
  • تحویل سریع و ارزانتحویل سریع و ارزان | ارسال کالای شما با کمترین قیمت
  • ضمانت واقعی بازگشت کالاضمانت واقعی بازگشت کالا | با یک تماس کالای خود را تعویض کنید
      تلویزیون|تلویزیون 2022 ال جی 55NANO80
      تلویزیون 2022 ال جی 55NANO80
      تلویزیون 2022 ال جی 55NANO80
      تلویزیون 2022 ال جی 55NANO80
      تلویزیون 2022 ال جی 55NANO80
      تلویزیون 2022 ال جی 55NANO80
      تلویزیون 2022 ال جی 55NANO80
      تلویزیون 2022 ال جی 55NANO80
      keyboard_arrow_rightkeyboard_arrow_left
      انتخاب گارانتی :

      تلویزیون ال جی NANO80 سایز 55 اینچ یکی از تلویزیون های 2022 ال جی می باشد. این محصول که جزو تلویزیون های سری NANO80 ال جی محسوب می شود، ممکن است به اشتباه در بازار جزو تلویزیون های سری 8 ال جی نیز شناحته شود. این تلویزیون با مدل کامل 55NANO80SQA مونتاژ اندونزی (سفارش تایلند) وارد بازار ایران شده است. توجه داشته باشید که این تلویزیون با مونتاژ اندونزی (سفارش تایلند) منوی فارسی و گیرنده دیجیتال خارجی ندارد. الجی طبق سیاست های خود در 2 سال گذشته، تلویزیون ال جی نانو 80 را برای سومین سال متوالی عینا با مدل یکسان به بازار عرضه کرده است! اما دقت کنید که این تلویزیون مدل جدید می باشد و با مدل های مشابه 2 سال گذشته متفاوت است. تلویزیون NANO80 بهترین تلویزیون نانوسل ال جی با کیفیت تصویر 4K در سال 2022 میلادی محسوب می شود. این تلویزیون تفاوت چندانی با تلویزیون ال جی NANO82 و تلویزیون ال جی NANO84 ندارد و تنها در طراحی، شکل پایه و رنگ با هم متفاوت هستند. این مدل برای استفاده معمولی و خانگی و همچنین تماشای فیلم مناسب است. علاوه بر آن، به لطف برخورداری از قابلیت Hotel Mode می توانید از آن به عنوان یک تلویزیون تجاری در هتل ها نیز استفاده نمایید. تلویزیون مذکور در واقع مدل جدید تر و جایگزین تلویزیون ال جی NANO80 پارسال می باشد. این محصول دارای صفحه نمایش نانوسل است و نسبت به تلویزیون های ال ای دی ال جی، تصاویر و صحنه ها را با رنگ های دقیق و طبیعی تری نمایش می دهد.

      تلویزیون نانوسل ال جی 55NANO80 نیز مانند مدل مشابه سال گذشته خود نور پس زمینه Edge LED دارد. الجی برای کنترل نور پس زمینه و ایجاد کنتراست تصویر لازم در این مدل از تکنولوژی Local Dimming استفاده کرده است. این تلویزیون صفحه نمایشی با رفرش ریت 60 هرتز و پنل IPS دارد. پنل های IPS در مقایسه با پنل های VA به صورت ذاتی زاویه دید بهتری دارند اما قادر به نمایش رنگ مشکی عمیق در محیط های تاریک نیستند. صفحه نمایش تلویزیون مذکور عمق رنگ 10 بیت (8 بیت + FRC) دارد و به لطف تکنولوژی Wide Color Gamut از نوع Nano Color می تواند طیف گسترده ای از رنگ های زنده و واقعی را به بیننده نمایش دهد. تلویزیون پیش روی شما با برخورداری از تکنولوژی Billion Rich Colors امکان تولید و نمایش طیف گسترده ای از رنگ های واقعی (حدود 1 میلیارد رنگ مختلف) را دارد تا از تماشای برنامه های مختلف در آن بیشتر لذت ببرید. همچنین تلویزیون مذکور دارای تکنولوژی TruMotion 120 است و می تواند صحنه های سریع و پر تحرک مانند مسابقات ورزشی را به صورت صاف و روان به شما نشان دهد.

      این محصول رزولوشن تصویر 3840x2160 پیکسل و کیفیت تصویر 4K دارد. الجی پردازنده تلویزیون مذکور را نسبت به مدل مشابه سال گذشته خود ارتقا بخشیده و امسال از نسل پنجم پردازنده آلفا 5 (α5 Gen5 AI Processor 4K) در آن استفاده کرده است. پردازنده نام برده شده به کمک تکنولوژی 4K Upscaler علاوه بر حذف نویز در تصاویر، رزولوشن آن ها را نیز ارتقا می بخشد تا همه چیز را در حد کیفیت تصویر 4K مشاهده نمایید. همچنین می توانید از قابلیت Noise Reduction نیز برای کاهش نویز در تصاویر و صحنه های در حال نمایش استفاده نمایید. تلویزیون 4K ال جی 55NANO80 مجهز به تکنولوژی Active HDR است و امکان نمایش محتواهای HDR را دارد. این مدل از فرمت های HLG و HDR10 پشتیبانی می کند. این تلویزیون دارای تکنولوژی Dynamic Tone Mapping نیز می باشد که توانایی بهبود کنتراست و رنگ محتوا های HDR در حال نمایش را دارد تا آن ها را با کیفیت و عمق بیشتری تماشا کنید. ال جی این محصول را به تکنولوژی AI Brightness Control مجهز کرده است که می تواند با استفاده از سنسور نور میزان روشنایی صفحه نمایش تلویزیون را با توجه به شرایط نوری محیط به صورت هوشمند تنظیم نماید تا در شرایط نوری مختلف شاهد بهترین کیفیت تصویر ممکن باشید.

      این تلویزیون دارای 4 پورت HDMI 2.0 است و خبری از پورت HDMI 2.1 در آن نیست. این مدل می تواند تصاویر را با کیفیت تصویر 4K@60Hz به شما ارائه دهد که برای اتصال به کنسول های بازی نسل هشتم مناسب می باشد. به لطف تکنولوژی ALLM در این محصول می توانید در حین بازی تاخیر ورودی نسبتا پایینی را تجربه نمایید. ال جی امسال سرویس های ابری بازی های آنلاین از جمله Google Stadia و NVIDIA GeForce NOW را به تلویزیون های 2022 خود (از جمله این تلویزیون) آورده است. این محصول دارای قابلیت Game Optimizer است و از طریق آن می توانید به امکانات و قابلیت های گیمینگ موجود دسترسی داشته باشید. همچنین با استفاده از داشبورد گیمینگ (Game Dashboard) نیز می توانید به برخی از ویژگی های مخصوص بازی مانند قابلیت Black Stabiliser دسترسی سریع داشته باشید. شما به کمک این قابلیت می توانید میزان Gamma را به گونه ای تنظیم کنید که بتوانید صحنه های تاریک بازی ها را با جزئیات بیشتری مشاهده کنید. ال جی از قابلیت HGiG در تلویزیون مذکور استفاده کرده است و می تواند قسمت های تاریک و روشن در بازی های HDR سازگار را با جزئیات بیشتری به شما نشان دهد. این مدل برای بازی کردن به صورت تفریحی و غیر حرفه ای مناسب است و شما می توانید حتی آن را به کنسول های بازی نسل نهم (PS5 و Xbox Series X) نیز متصل نمایید اما متاسفانه نمی توانید از حداکثر قدرت و کیفیت تصویر آن کنسول ها بهره مند شوید. با این حال در صورت اتصال کنسول های نسل هشتم به این تلویزیون، می توانید تجربه خوبی از بازی کردن داشته باشید.

      تلویزیون ال جی 55NANO80 دارای سیستم صوتی 2 کاناله شامل 2 بلندگوی 10 وات است. سیستم صوتی این تلویزیون در مجموع صدایی با توان و قدرت 20 وات را در اختیار مخاطب قرار می دهد که می توان آن را حداقل قدرت صدا برای تلویزیونی با این سایز عنوان کرد. این محصول برخلاف مدل مشابه سال قبل خود تکنولوژی AI Sound Pro دارد و می تواند صداها را با توجه به نوع و ژانر محتوای در حال پخش و شرایط محیط تنظیم نماید تا همیشه بهترین کیفیت صدا را تجربه نمایید. علاوه بر آن امکان شبیه سازی و تولید صدای فراگیر مجازی 5.1.2 کاناله را نیز دارد تا از تماشای برنامه های مورد علاقه خود در این تلویزیون لذت بیشتری ببرید. به لطف تکنولوژی AI Acoustic Tuning، صدای تلویزیون مذکور با توجه به فاصله قرار گیری ریموت کنترل جادویی از تلویزیون و همچنین ابعاد محیط بهینه و تقویت می شود تا کاربر صداها را بهتر بشنود. الجی در این مدل از تکنولوژی های صوتی HE-AAC، Dolby AC4، Dolby Digital و Dolby Digital Plus پشتیبانی می کند و می تواند صدای محتواهای سازگار را با کیفیت بهتری پخش نماید. این محصول دارای تکنولوژی LG Sound Sync است و می توانید آن را به صورت بی سیم یا با سیم به ساندبار یا سیستم صوتی ال جی سازگار متصل کنید. همچنین به لطف تکنولوژی Simultaneous Audio Output هنگام اتصال این محصول به ساندبار یا سینمای خانگی از طریق کابل اپتیکال، می توانید صدا را هم زمان و با قدرت بیشتری تجربه نمایید. الجی این تلویزیون را به تکنولوژی Clear Voice Pro مجهز کرده و صدای گفتگوها را تقویت می کند تا مخاطب صدای گوینده و دیالوگ ها را به خوبی بشنوید. تلویزیون مذکور قابلیت Soundbar Mode Control دارد و شما می توانید حالت های صدای ساندبار ال جی متصل به تلویزیون را از طریق تلویزیون نیز تنظیم کنید. این محصول دارای قابلیت TV Sound Mode Share نیز می باشد و تنظیمات صدای تلویزیون، روی ساندبار سازگار متصل به تلویزیون از طریق کابل HDMI اعمال می شود. متاسفانه این مدل قابلیت پخش صدای سینمایی Dolby Atmos را ندارد اما می تواند به کمک قابلیت Dolby Atmos pass-through، سیگنال صدای دالبی اتموس را از طریق پورت HDMI eARC به ساندبار یا سینمای خانگی سازگار انتقال دهد. تلویزیون مذکور قابلیت Bluetooth Surround Ready دارد و شما می توانید هنگام اتصال بلندگوهای بی سیم ال جی سازگار به آن از طریق بلوتوث، صدای فراگیر واقعی را تجربه کرده و از آن لذت ببرید. این تلویزیون قابلیت Sound Share دارد و شما می توانید صدای موبایل را از طریق بلوتوث روی تلویزیون یا صدای تلویزیون را روی موبایل پخش نمایید.

      تلویزیون هوشمند ال جی 55NANO80 محصول 2022 دارای جدید ترین نسخه از سیستم عامل webOS تا به امروز می باشد. تلویزیون مذکور سیستم عامل webOS 7 دارد که البته الجی این سیستم عامل را webOS 22 نام گذاری کرده است که نشان دهنده سال تولید آن می باشد. از جمله ویژگی های جدید در این نسخه می توان به امکان ایجاد چندین پروفایل کاربری اشاره نمود. بدین ترتیب هر یک از اعضای خانواده می توانند با ورود به پروفایل شخصی خود، به تمام تنظیمات و برنامه های دلخواه خود دسترسی داشته باشند. تلویزیون پیش روی شما دارای 8 گیگابایت حافظه داخلی کلی می باشد که البته بخش زیادی از آن توسط سیستم عامل و برنامه های از پیش نصب شده اشغال شده است و بخش کوچکی از آن در دسترس شما قرار دارد. امسال الجی این محصول را به ریموت کنترل جادویی مدل MR22GN مجهز کرده است. این ریموت کنترل هوشمند دارای NFC می باشد و به کمک آن می توانید از قابلیت Magic Tap استفاده کنید. متاسفانه این تلویزیون میکروفون داخلی ندارد اما شما می توانید به کمک میکروفون تعبیه شده در ریموت کنترل جادویی، از قابلیت های صوتی مثل LG Voice Search و Voice Command استفاده نمایید. این مدل از اینترنت اشیا یا همان IoT و هوش مصنوعی ال جی (ThinQ AI) پشتیبانی می کند. در نتیجه شما می توانید به کمک داشبورد هوشمند Home Dashboard، دستگاه های متصل به تلویزیون را مدیریت و لوازم خانگی هوشمند در شبکه را کنترل نمایید. علاوه بر آن، می توانید به کمک برنامه LG ThinQ و از طریق موبایل های هوشمند سازگار نیز تلویزیون مذکور را کنترل کنید. این محصول امکان اشتراک گذاری محتوا از موبایل هوشمند (اندروید و آی او اس) روی تلویزیون را دارد. همچنین می توانید تصویر صفحه نمایش موبایل هوشمند خود (Android و iOS) را نیز روی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون منتقل و مشاهده نمایید. به لطف قابلیت جدید USB Camera Linkage این امکان فراهم شده است تا برخی از دوربین های سازگار را از طریق پورت USB به این تلویزیون متصل کنید. در این حالت می توانید از دوربین متصل به تلویزیون به عنوان وب کم نیز استفاده نمایید. همچنین با استفاده از قابلیت Room to Room Share از نوع Receiver می توانید در صورت داشتن دو تلویزیون سازگار ال جی در یک شبکه، برنامه تلویزیون در حال پخش را به صورت بی سیم از تلویزیون ال جی دیگر، روی این مدل پخش و مشاهده نمایید. تلویزیون مذکور امکانات و ویژگی های بیشتری دارد که می توانید با مراجعه به بخش مشخصات فنی محصول آن ها را مشاهده و مطالعه نمایید. تلویزیون پیش روی شما با مونتاژ اندونزی (سفارش تایلند) دارای 2 ورودی گیرنده دیجیتال DVB-T2 است که یکی از آنها داخل کشور ما کار می کند و دیگری مخصوص کشور فیلیپین و تایوان می باشد و سوکت آن متفاوت می باشد و در کشور ما کاربردی ندارد. مونتاژ اندونزی (سفارش تایلند) این تلویزیون گیرنده DVB-S2 ندارد و شما نمی توانید از طریق تلویزیون شبکه های خارجی را مشاهده کنید و نیاز به یک رسیور مجزا خواهید داشت.

      طراحی تلویزیون 55 اینچ ال جی NANO80 شیک می باشد اما حرف جدیدی برای گفتن ندارد؛ چون از نظر طراحی بسیار شبیه به مدل سال گذشته خود است. 3 طرف حاشیه صفحه نمایش این محصول باریک می باشد و به اصطلاح از زبان طراحی "3 Sided Cinema Screen" برخوردار می باشد. همچنین پایه های این مدل به شکل دو شاخه و در 2 طرف تلویزیون قرار می گیرند اما برخلاف سایزهای بزرگ تر خود قابلیت قرار گیری در 2 حالت را ندارند و به کمک پیچ تنها در یک حالت نصب می شوند. تلویزیون مذکور دارای ضخامت بدنه 4.42 سانتیمتری می باشد و شما می توانید در صورت تهیه پایه دیواری سازگار، آن را بر روی دیوار نیز نصب نمایید. در جعبه این محصول یک بست کمربندی، دو گیره مدیریت کابل Cable Management و همینطور یک گیره نگهدارنده کابل قرار دارد که به کمک آن ها می توانید کابل های پشت تلویزیون را مرتب و منظم نمایید. علاوه بر این الجی دو کاور کوچک برای پشت پایه های این محصول نیز طراحی کرده است که با استفاده از آن ها می توانید کابل های عبوری از پشت پایه را مدیریت نمایید.

      LG
      55NANO80

      مرجع ویژه

      محتوای ویژگی ها

      مشخصات کلی

      مدل
      NANO80
      مدل کامل
      55NANO80SQA
      تولید کننده
      LG
      سال عرضه (میلادی)
      2022
      سری
      NANO80
      کشور سازنده
      کره
      کشور مونتاژ
      اندونزی (سفارش تایلند)
      تلویزیون مناسب
      استفاده خانگی و معمولی , تماشای فیلم و سریال , استفاده تجاری (هتل ها)

      صفحه نمایش

      سایز (اینچ)
      55
      نوع صفحه نمایش
      NanoCell
      نوع سطح صفحه نمایش
      نیمه براق
      طراحی صفحه نمایش
      تخت
      قطر صفحه نمایش (سانتیمتر)
      139
      نوع پنل
      IPS
      نور پس زمینه
      Edge LED
      تاریکی موضعی (Local Dimming)
      دارد
      عمق رنگ (بیت)
      10 (8+FRC)
      بدون سو سو زدن (Flicker-free)
      ندارد

      تصویر

      کیفیت تصویر
      4K
      حداکثر رفرش ریت (هرتز)
      60
      رزولوشن (پیکسل)
      3840x2160
      پردازشگر تصویر
      α5 Gen5 AI Processor 4K
      تکنولوژی ارتقا کیفیت تصویر
      دارد
      سیستم کاهش نویز
      دارد
      تکنولوژی HDR
      دارد
      پشتیبانی از فرمت های HDR
      HDR10 , HLG
      حالت های تصویر
      (ISF) Expert (Bright Room) , (ISF) Expert (Dark Room) , Cinema , Eco , FILMMAKER MODE , Game , Sports , Standard , Vivid

      صدا

      قدرت خروجی صدا (وات)
      20
      تعداد کانال صدا
      2
      تکنولوژی صوتی
      Dolby AC4 , Dolby Digital (AC3) , Dolby Digital Plus (EAC3) , HE-AAC , Ultra Surround
      تکنولوژی تقویت صدای دیالوگ ها
      دارد
      صدای فراگیر واقعی و سه بعدی
      ندارد
      حالت های صدا
      AI Sound Pro , Cinema , Clear Voice Pro , Game Optimiser , Music , Sports , Standard

      ویژگی های گیمینگ

      مناسب کنسول بازی
      نسل هشتم
      تکنولوژی ALLM
      دارد
      تکنولوژی VRR
      ندارد
      تکنولوژی AMD FreeSync
      ندارد
      تکنولوژی Nvidia G-Sync
      ندارد
      پشتیبانی از HGiG
      دارد
      حالت بازی (Game Mode)
      دارد
      پشتیبانی از سرویس های گیمینگ ابری
      دارد
      پشتیبانی از رزولوشن و رفرش ریت
      1080p@60Hz , 1440p@60Hz , 4K@60Hz , 720p@60Hz

      امکانات هوشمند

      سیستم عامل
      webOS
      نسخه سیستم عامل
      7 (22)
      حافظه داخلی کلی (گیگابایت)
      8
      قابلیت نصب برنامه
      دارد
      ریموت کنترل هوشمند
      دارد
      قابلیت پخش آهنگ با بلوتوث
      دارد
      دستیار صوتی
      دارد
      جستجوی صوتی
      دارد
      دستورات صوتی
      دارد
      قابلیت اتصال به موبایل
      دارد
      قابلیت انتقال صدا به موبایل
      دارد
      کروم کست (Chromecast)
      ندارد
      پشتیبانی از Apple AirPlay
      دارد
      پشتیبانی از Apple HomeKit
      دارد
      پشتیبانی از اینترنت اشیا (IoT)
      دارد
      پشتیبانی از DLNA
      دارد
      مرورگر وب
      دارد
      راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG)
      دارد
      قابلیت ضبط برنامه (PVR)
      دارد
      تله تکست (Teletext)
      دارد
      منوی فارسی
      ندارد

      ورودی خروجی و ارتباطات

      پورت ورودی HDMI
      دارد
      تعداد کل پورت های ورودی HDMI
      4
      کانال برگشتی صدای HDMI
      دارد
      نوع کانال برگشتی صدای HDMI
      ARC , eARC
      قابلیت HDMI-CEC
      دارد
      پورت ورودی USB
      دارد
      تعداد کل پورت های ورودی USB
      2
      اسلات CI
      ندارد
      پورت خروجی صوتی دیجیتال (Optical)
      دارد
      پورت خروجی هدفون
      ندارد
      ورودی RS-232C
      ندارد
      ورودی آنتن (RF)
      دارد
      تعداد ورودی آنتن
      2
      بلوتوث (Bluetooth)
      دارد
      پورت شبکه (LAN)
      دارد
      شبکه بی سیم (WiFi)
      دارد
      نسخه WiFi
      وای فای 5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
      قابلیت Wi-Fi Direct
      ندارد
      پشتیبانی از IR Blaster
      ندارد

      گیرنده ها

      گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
      ندارد
      گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
      دارد
      گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
      ندارد
      گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
      ندارد
      گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
      دارد

      منبع تغذیه و برق

      منبع تغذیه
      AC 100-240V , 50/60Hz

      وزن

      وزن با پایه (کیلوگرم)
      16.7
      وزن بدون پایه (کیلوگرم)
      16.3

      طراحی

      زبان طراحی
      Cinema Screen 3 Sided
      رنگ بدنه
      مشکی
      رنگ قاب صفحه نمایش
      مشکی
      رنگ پایه
      مشکی
      نوع پایه
      دو طرف و دو شاخه
      قابلیت نصب روی دیوار
      دارد
      اندازه VESA یا محل نصب براکت (میلیمتر)
      300x300

      لوازم جانبی

      ریموت کنترل
      دارد
      باتری ریموت کنترل
      دارد
      پایه دیواری (براکت)
      ندارد
      پایه رومیزی
      دارد
      پیچ اتصال پایه
      دارد
      دفترچه راهنما
      دارد
      راهنمای نصب
      دارد
      کابل برق
      دارد

      8 محصول دیگر در همین شاخه:

      مشخصات کلی

      مدل NANO80
      مدل کامل 55NANO80SQA
      تولید کننده LG
      سال عرضه (میلادی) 2022
      سری NANO80
      کشور سازنده کره
      کشور مونتاژ اندونزی (سفارش تایلند)
      تلویزیون مناسب استفاده خانگی و معمولی, تماشای فیلم و سریال, استفاده تجاری (هتل ها)

      صفحه نمایش

      سایز (اینچ) 55
      نوع صفحه نمایش NanoCell
      نوع سطح صفحه نمایش نیمه براق
      طراحی صفحه نمایش تخت
      قطر صفحه نمایش (سانتیمتر) 139
      نوع پنل IPS
      نور پس زمینه Edge LED
      تاریکی موضعی (Local Dimming) دارد
      عمق رنگ (بیت) 10 (8+FRC)
      بدون سو سو زدن (Flicker-free) ندارد

      تصویر

      کیفیت تصویر 4K
      حداکثر رفرش ریت (هرتز) 60
      رزولوشن (پیکسل) 3840x2160
      پردازشگر تصویر α5 Gen5 AI Processor 4K
      تکنولوژی ارتقا کیفیت تصویر دارد
      سیستم کاهش نویز دارد
      تکنولوژی HDR دارد
      پشتیبانی از فرمت های HDR HDR10, HLG
      حالت های تصویر (ISF) Expert (Bright Room), (ISF) Expert (Dark Room), Cinema, Eco, FILMMAKER MODE, Game, Sports, Standard, Vivid

      صدا

      قدرت خروجی صدا (وات) 20
      تعداد کانال صدا 2
      تکنولوژی صوتی Dolby AC4, Dolby Digital (AC3), Dolby Digital Plus (EAC3), HE-AAC, Ultra Surround
      تکنولوژی تقویت صدای دیالوگ ها دارد
      صدای فراگیر واقعی و سه بعدی ندارد
      حالت های صدا AI Sound Pro, Cinema, Clear Voice Pro, Game Optimiser, Music, Sports, Standard

      ویژگی های گیمینگ

      مناسب کنسول بازی نسل هشتم
      تکنولوژی ALLM دارد
      تکنولوژی VRR ندارد
      تکنولوژی AMD FreeSync ندارد
      تکنولوژی Nvidia G-Sync ندارد
      پشتیبانی از HGiG دارد
      حالت بازی (Game Mode) دارد
      پشتیبانی از سرویس های گیمینگ ابری دارد
      پشتیبانی از رزولوشن و رفرش ریت 1080p@60Hz, 1440p@60Hz, 4K@60Hz, 720p@60Hz

      امکانات هوشمند

      سیستم عامل webOS
      نسخه سیستم عامل 7 (22)
      حافظه داخلی کلی (گیگابایت) 8
      قابلیت نصب برنامه دارد
      ریموت کنترل هوشمند دارد
      قابلیت پخش آهنگ با بلوتوث دارد
      دستیار صوتی دارد
      جستجوی صوتی دارد
      دستورات صوتی دارد
      قابلیت اتصال به موبایل دارد
      قابلیت انتقال صدا به موبایل دارد
      کروم کست (Chromecast) ندارد
      پشتیبانی از Apple AirPlay دارد
      پشتیبانی از Apple HomeKit دارد
      پشتیبانی از اینترنت اشیا (IoT) دارد
      پشتیبانی از DLNA دارد
      مرورگر وب دارد
      راهنمای الکترونیک برنامه ها (EPG) دارد
      قابلیت ضبط برنامه (PVR) دارد
      تله تکست (Teletext) دارد
      منوی فارسی ندارد

      ورودی خروجی و ارتباطات

      پورت ورودی HDMI دارد
      تعداد کل پورت های ورودی HDMI 4
      کانال برگشتی صدای HDMI دارد
      نوع کانال برگشتی صدای HDMI ARC, eARC
      قابلیت HDMI-CEC دارد
      پورت ورودی USB دارد
      تعداد کل پورت های ورودی USB 2
      اسلات CI ندارد
      پورت خروجی صوتی دیجیتال (Optical) دارد
      پورت خروجی هدفون ندارد
      ورودی RS-232C ندارد
      ورودی آنتن (RF) دارد
      تعداد ورودی آنتن 2
      بلوتوث (Bluetooth) دارد
      پورت شبکه (LAN) دارد
      شبکه بی سیم (WiFi) دارد
      نسخه WiFi وای فای 5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac
      قابلیت Wi-Fi Direct ندارد
      پشتیبانی از IR Blaster ندارد

      گیرنده ها

      گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T) ندارد
      گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2) دارد
      گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S) ندارد
      گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2) ندارد
      گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C) دارد

      منبع تغذیه و برق

      منبع تغذیه AC 100-240V, 50/60Hz

      وزن

      وزن با پایه (کیلوگرم) 16.7
      وزن بدون پایه (کیلوگرم) 16.3

      طراحی

      زبان طراحی Cinema Screen 3 Sided
      رنگ بدنه مشکی
      رنگ قاب صفحه نمایش مشکی
      رنگ پایه مشکی
      نوع پایه دو طرف و دو شاخه
      قابلیت نصب روی دیوار دارد
      اندازه VESA یا محل نصب براکت (میلیمتر) 300x300

      لوازم جانبی

      ریموت کنترل دارد
      باتری ریموت کنترل دارد
      پایه دیواری (براکت) ندارد
      پایه رومیزی دارد
      پیچ اتصال پایه دارد
      دفترچه راهنما دارد
      راهنمای نصب دارد
      کابل برق دارد