تلویزیون 2021 ال جی 48C1

44,700,000 تومان

سال عرضه (میلادی) : 2021

سیستم عامل : webOS

کیفیت تصویر : 4K

نوع صفحه نمایش : OLED

سایز (اینچ) : 48

  • پرداخت اینترنتی و امنپرداخت اینترنتی و امن | ثبت سفارش با پرداخت آنلاین و امکان کارت به کارت
  • تحویل سریع و ارزانتحویل سریع و ارزان | ارسال کالای شما با کمترین قیمت
  • ضمانت واقعی بازگشت کالاضمانت واقعی بازگشت کالا | با یک تماس کالای خود را تعویض کنید
      تلویزیون|تلویزیون 2021 ال جی 48C1
      تلویزیون 2021 ال جی 48C1
      تلویزیون 2021 ال جی 48C1
      تلویزیون 2021 ال جی 48C1
      تلویزیون 2021 ال جی 48C1
      تلویزیون 2021 ال جی 48C1
      تلویزیون 2021 ال جی 48C1
      تلویزیون 2021 ال جی 48C1
      تلویزیون 2021 ال جی 48C1
      keyboard_arrow_rightkeyboard_arrow_left
      انتخاب گارانتی :

      تلویزیون C1 سایز 48 اینچ یکی از تلویزیون های 2021 ال جی می باشد. تلویزیون 48 اینچ ال جی C1 یکی از کوچک ترین تلویزیون های اولد گیمینگ ال جی در سال 2021 محسوب می شود. این تلویزیون برای استفاده حرفه ای مانند بازی کردن و تماشای فیلم و سریال کاملا مناسب است. همچنین به دلیل داشتن قابلیت Hotel Mode می تواند به عنوان یک تلویزیون تجاری جهت استفاده در هتل ها نیز مورد استفاده قرار گیرد. این تلویزیون با مدل کامل OLED48C1PVB مونتاژ اندونزی و همینطور مدل کامل OLED48C1PVB مونتاژ مصر وارد کشور ایران شده و موجود می باشد. این محصول در واقع مدل جدیدتر و جایگزین تلویزیون ال جی CX است که در سال گذشته معرفی شده بود. این تلویزیون کوچک ترین تلویزیون اولد با کیفیت تصویر فورکی 120 هرتز می باشد که به نوبه خود استثنایی و خاص است. تلویزیون ال جی C1 دارای صفحه نمایش اولد و کیفیت تصویر فورکی است.

      تلویزیون های اولد فاقد نور پس زمینه هستند و هر پیکسل آن ها به صورت مستقل نور مورد نیاز خود را تامین می کند که به اصطلاح به آن ها Self-lit pixels می گویند. این پیکسل ها توانایی خاموش شدن کامل را نیز دارد و می توانند رنگ مشکی خالص را نمایش دهند. تلویزیون اولد ال جی 48C1 دارای پنل WRGB است و نور پس زمینه ندارد. پنل WRGB نسبت به پنل های RGB رنگ های بیشتری تولید می کنند. ال جی به کمک تکنولوژی Pixel Dimming پیکسل های صفحه نمایش این تلویزیون را کنترل کرده و کنتراست تصویر فوق العاده ای را ارائه می دهد. این تلویزیون در واقع از تکنولوژی Local Dimming در سطح پیکسل ها برخوردار است و در اصطلاح کنتراست تصویر بی نهایتی را ایجاد می کند. همانطور که گفتیم پیکسل های این تلویزیون توانایی خاموش شدن کامل را نیز دارند و ال جی به کمک تکنولوژی Perfect Black رنگ های تیره و مشکی را به بهترین شکل ممکن نمایش می دهد. این تلویزیون از حداکثر روشنایی خوبی برخوردار است و به کمک تکنولوژی Ultra Luminance Pro قسمت های روشن تصویر را درخشان تر نمایش می دهد و باعث عمق بخشیدن به تصاویر و صحنه ها می شود. تلویزیون های او ال ای دی به صورت ذاتی از زاویه دید بسیار خوبی برخوردار هستند اما ال جی به این موضوع بسنده نکرده و این تلویزیون را به تکنولوژی Wide Viewing Angle نیز مجهز نموده است تا زاویه دید فوق العاده ای در اختیار شما قرار دهد. صفحه نمایش این تلویزیون از عمق رنگ 10 بیت واقعی برخوردار است و به کمک تکنولوژی Perfect Color طیف گسترده ای از رنگ ها را تولید می کند. به گفته ال جی این تلویزیون توانایی نمایش حجم رنگ 100% از فضای رنگ DCI-P3 را دارد. این تلویزیون به لطف تکنولوژی Billion Rich Colors توانایی تولید حدود 1 میلیارد رنگ مختلف را دارد و کیفیت تصویر بی نظیری را ارائه می دهد. این محصول دارای تکنولوژی TruMotion 240 است که معادل رفرش ریت 120 هرتز می باشد و به کمک تکنولوژی OLED Motion Pro صحنه های سریع را کاملا واضح نمایش می دهد.

      تلویزیون فورکی ال جی 48C1 مجهز به پردازشگر نسل چهارم ال جی یعنی آلفا 9 می باشد که با نام انگلیسی α9 Gen4 AI Processor 4K نیز شناخته می شود. این پردازشگر به کمک تکنولوژی 4K Upscaler و هوش مصنوعی، رزولوشن تصاویر را افزایش داده و نویز آن ها را از بین می برد و همه چیز را در حد کیفیت تصویر فورکی نمایش می دهد. این محصول دارای تکنولوژی AI Picture Pro است و کیفیت تصاویر را با توجه به نوع محتوای در حال پخش و همچنین شرایط محیط بهبود می بخشد تا همیشه بهترین کیفیت تصویر را تجربه کنید. این تلویزیون به کمک تکنولوژی Face Enhancing چهره افراد موجود در تصویر را تشخیص داده و آن ها را طبیعی تر نمایش می دهد. همچنین به کمک تکنولوژی Text Upscaling متن های موجود در تصاویر و صحنه ها را تشخیص داده و آن ها را واضح تر نمایش می دهد. ال جی به کمک سنسور نور، هوش مصنوعی و تکنولوژی AI Brightness Control میزان روشنایی صفحه نمایش این تلویزیون را با توجه به شرایط نوری محیط به صورت خودکار تنظیم می کند تا در شرایط نوری مختلف کیفیت تصویر مطلوبی را تجربه کنید. این محصول مجهز به تکنولوژی Cinema HDR برای نمایش محتوای HDR است و از فرمت های HDR10 ، HLG و Dolby Vision پشتیبانی می کند. ال جی تنها تلویزیون های بالا رده خود را به تکنولوژی Cinema HDR مجهز می کند و این تلویزیون ها محتوای HDR را با کیفیت بسیار بالایی پخش می کنند. ال جی به کمک تکنولوژی HDR Dynamic Tone Mapping Pro عمق، رنگ، کنتراست و جزئیات محتوای HDR را بهبود می بخشد و آن ها را واقعی تر نمایش می دهد. این تلویزیون کیفیت تصویر فوق العاده ای دارد و شما از تماشای فیلم ها و سریال ها در آن خسته نمی شوید.

      این تلویزیون دارای 4 پورت HDMI 2.1 است و توانایی نمایش کیفیت تصویر 4K@120Hz را دارد. تلویزیون مذکور به تکنولوژی VRR و ALLM مجهز شده است و به کمک آن ها توانایی ارائه رفرش ریت متغیر و تاخیر ورودی پایین را دارد. این محصول از تکنولوژی AMD FreeSync Premium و NVIDIA G-Sync Compatible برخوردار است؛ بنابراین اگر لپ تاپ گیمینگ حرفه ای خود را که دارای کارت گرافیک شرکت های AMD و انویدیا است، به این تلویزیون متصل کنید شاهد هماهنگی کامل میان آن ها خواهید بود. این تلویزیون دارای قابلیت HGIG نیز می باشد و قسمت های روشن و تاریک تصویر در بازی های HDR را با جزئیات بیشتری نمایش می دهد. به گفته ال جی زمان پاسخگویی تصویر این تلویزیون 1 میلی ثانیه است اما طبق تست های انجام شده وقتی که کل صفحه نمایش تغییر کند، این زمان به حدود 1.7 میلی ثانیه افزایش پیدا می کند که باز هم عددی بی نظیر است. تاخیر ورودی یا Input Lag نیز در این تلویزیون بسیار پایین است و برای بازی کردن می توانید روی آن حساب باز کنید. ال جی این تلویزیون را به قابلیت Game Dashboard و Game Optimizer مجهز نموده و به شما اجازه می دهد تا علاوه بر دسترسی سریع به ویژگی های گیمینگ، بتوانید آن ها را حتی هنگام بازی کردن نیز تنظیم کنید. به طور مثال شما می توانید از طریق منوی گیم داشبورد این محصول به قابلیت Black Stabiliser دسترسی داشته و با تغییر دادن مقدار Gamma جزئیات بیشتری را در صحنه های تاریک بازی ها در اختیار داشته باشید. به طور کلی با توجه به ویژگی های گیمینگ گفته شده این تلویزیون برای بازی کردن به صورت حرفه ای با کنسول های نسل نهم یعنی PS5 و Xbox Series X کاملا مناسب است.

      تلویزیون ال جی 48C1 دارای سیستم صوتی 2.2 کاناله است. این سیستم صوتی شامل 2 بلندگوی 10 واتی و 2 ووفر 10 واتی است که در مجموع از توان خروجی 40 وات برخوردار می باشد. این میزان صدا برای یک تلویزیون 48 اینچ فوق العاده است. ال جی کیفیت صدای این تلویزیون را به کمک تکنولوژی های Dolby Atmos، Dolby Digital، Dolby Digital Plus و AC4 بهبود می بخشد. همچنین به کمک تکنولوژی OLED Surround صدای فراگیر مجازی را در اختیار شما قرار می دهد. ال جی این تلویزیون را به تکنولوژی LG Sound Sync نیز مجهز نموده است تا شما بتوانید آن را به صورت بی سیم و حتی با سیم به ساندبار یا سیستم صوتی مجزا متصل کنید و صدای قدرتمندتر و با کیفیت تری را تجربه کنید. این محصول دارای تکنولوژی Simultaneous Audio Output نیز می باشد و در صورت اتصال به ساندبار ال جی که از این تکنولوژی پشتیبانی کند، صدای هم زمان و هماهنگی را از بلندگوهای تلویزیون و ساندبار در اختیار شما قرار می دهد. این تلویزیون دارای تکنولوژی AI Sound Pro است و صداها را با توجه به نوع محتوای در حال پخش و همچنین شرایط محیط به صورت اتوماتیک تنظیم می کند تا همیشه بهترین کیفیت صدا را تجربه کنید. ال جی به کمک تکنولوژی AI Acoustic Tuning و ریموت کنترل جادویی ابعاد محیط و فاصله بیننده تا تلویزیون را تشخیص داده و صداها را با توجه به اطلاعات به دست آورده تنظیم می کند تا بهترین کیفیت صدا را در اختیار شما قرار دهد. این تلویزیون دارای قابلیت Sound Share است و شما می توانید آهنگ های موجود در موبایل یا دستگاه های سازگار هوشمند خود را به صورت بی سیم و از طریق بلوتوث روی تلویزیون پخش کنید. همچنین می توانید صدای تلویزیون را به موبایل خود منتقل کرده و توسط هندزفری و هدفون به آن گوش دهید. این تلویزیون دارای تکنولوژی Clear Voice Pro است و صدای دیالوگ ها را تقویت می کند تا شما صدای گوینده را به خوبی بشنوید. این محصول دارای قابلیت Bluetooth Surround Ready نیز می باشد و شما می توانید آن را حداکثر به دو بلندگوی بی سیم ال جی متصل کرده و صدای فراگیرتری را تجربه کنید.

      تلویزیون هوشمند ال جی 48C1 مجهز به سیستم عامل webOS نسخه 6 می باشد و امکانات هوشمند خوبی را در اختیار شما قرار می دهد. رابط کاربری این نسخه از سیستم عامل webOS یکپارچه و ساده تر شده است و کار کردن با آن واقعا راحت است. تلویزیون پیش روی شما دارای 8 گیگابایت حافظه داخلی کلی می باشد. البته توجه داشته باشید که تمام این حافظه، در دسترس شما قرار ندارد و بخش زیادی از آن توسط سیستم عامل و برنامه های از پیش نصب شده اشغال شده است. با این حال شما به 0.92 گیگابایت از این حافظه دسترسی خواهید داشت و می توانید از آن جهت نصب برنامه های سازگار با سیستم عامل این محصول استفاده نمایید. ال جی از ریموت کنترل جادویی و جدید خود یعنی MR21N برای این تلویزیون استفاده نموده است. حرف N آخر مدل این ریموت کنترل نشان دهنده وجود NFC می باشد. شما می توانید به کمک قابلیت Magic Tap موبایل خود را به ریموت کنترل نزدیک کرده و از قابلیت Screen Share و Sound Share به راحتی استفاده کنید. این ریموت کنترل دارای میکروفون داخلی است و شما می توانید از طریق فشردن دکمه میکروفون روی آن از قابلیت دستورات و جستجوی صوتی بهره مند شوید. متاسفانه خود تلویزیون فاقد میکروفون است و شما تنها می توانید از طریق ریموت کنترل به صورت صوتی با آن تعامل کنید. این تلویزیون دارای تکنولوژی ThinQ AI است و از اینترنت اشیا (IoT) پشتیبانی می کند. شما می توانید از طریق منوی Home Dashboard لوازم خانگی و خانه هوشمند خود را مدیریت و کنترل کنید. این محصول از برنامه LG ThinQ نیز پشتیبانی می کند و شما می توانید از طریق موبایل خود تلویزیون را مدیریت و کنترل کنید. این تلویزیون قابلیت اتصال به موبایل هوشمند اندرویدی و iOS را دارد و شما می توانید محتوای دلخواه خود را از موبایل روی تلویزیون پخش کنید. همچنین می توانید تصویر صفحه نمایش موبایل خود را روی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون منتقل و مشاهده کنید. این تلویزیون دارای تکنولوژی Reverse Mirroring نیز می باشد و شما می توانید تصویر صفحه نمایش تلویزیون را روی موبایل منتقل کرده و از طریق موبایل به تماشای آن بپردازید. یکی دیگر از قابلیت های این تلویزیون Sports Alert می باشد. این قابلیت برای علاقه مندان به دنیای ورزش و مسابقات ورزشی مناسب می باشد و زمان شروع و پایان و همچنین نتایج مسابقات را به صورت اعلان نمایش می دهد. این تلویزیون دارای قابلیت Art Gallery نیز می باشد و در صورتی که آن را روی دیوار نصب کنید، می توانید از آن به عنوان قاب عکس یا اثر هنری استفاده کنید.

      ال جی از زبان طراحی 4 Sided Cinema Screen در تلویزیون 48 اینچ ال جی C1 استفاده نموده است. به لطف این طراحی حاشیه های 4 طرف صفحه نمایش تلویزیون مذکور بسیار باریک طراحی شده است. ضخامت قسمت بالای این تلویزیون نیز بسیار باریک است و حتی از ضخامت موبایل شما نیز باریک تر می باشد اما قسمت پایین آن که برد اصلی و پورت های ورودی خروجی در آن تعبیه شده است، کمی ضخیم تر می باشد. البته ضخامت این قسمت در حد 4.7 سانتی متر می باشد و در صورتی که بخواهید آن را بر روی دیوار نصب کنید نیز مشکلی نخواهد داشت. پایه این تلویزیون به شکل خطی است و تقریبا تمام طول تلویزیون را پوشش می دهد. پایه مذکور به صورت دو تکه طراحی شده است که به کمک پیچ به یکدیگر متصل می شوند. پشت این پایه محلی برای عبور کابل ها تعبیه شده است و شما می توانید کابل های متصل به تلویزیون را از این طریق مدیریت و به کمک کاور طراحی شده برای پشت آن، کابل ها را از دید خارج کنید. داخل جعبه تلویزیون نیز یک بست کمربندی وجود دارد که می توانید کابل ها را پشت تلویزیون بسته و مرتب و منظم کنید. لازم به ذکر است که کابل برق تلویزیون پیش روی شما از نوع 3 شاخه می باشد و شما برای استفاده از آن، نیاز به تهیه یک تبدیل 3 به 2 خواهید داشت. این کابل به بدنه تلویزیون متصل شده است و قابلیت جداسازی ندارد. 

      LG
      48C1

      مرجع ویژه

      محتوای ویژگی ها

      مشخصات کلی

      مدل
      C1
      تولید کننده
      LG
      سال عرضه (میلادی)
      2021
      کشور سازنده
      کره
      کشور مونتاژ
      اندونزی , مصر
      تلویزیون مناسب
      بازی و گیمینگ , استفاده خانگی و معمولی , استفاده تجاری (هتل ها) , تماشای حرفه ای فیلم و سریال

      صفحه نمایش

      سایز (اینچ)
      48
      نوع صفحه نمایش
      OLED
      طراحی صفحه نمایش
      تخت
      قطر صفحه نمایش (سانتیمتر)
      121
      نوع پنل
      WOLED (WRGB)

      تصویر

      کیفیت تصویر
      4K
      حداکثر رفرش ریت (هرتز)
      120
      رزولوشن (پیکسل)
      3840x2160
      پردازشگر تصویر
      α9 Gen4 AI Processor 8K

      صدا

      قدرت خروجی صدا (وات)
      40
      تعداد کانال صدا
      2.2

      ویژگی های گیمینگ

      مناسب کنسول بازی
      نسل نهم

      امکانات هوشمند

      سیستم عامل
      webOS
      نسخه سیستم عامل
      6
      حافظه داخلی کلی (گیگابایت)
      8
      حافظه داخلی در دسترس حدودی (گیگابایت)
      0.92
      قابلیت نصب برنامه
      دارد
      منوی فارسی
      دارد

      ورودی خروجی و ارتباطات

      پورت ورودی HDMI
      دارد
      تعداد کل پورت های ورودی HDMI
      4
      پورت ورودی USB
      دارد
      تعداد کل پورت های ورودی USB
      3
      بلوتوث (Bluetooth)
      دارد
      پورت شبکه (LAN)
      دارد
      شبکه بی سیم (WiFi)
      دارد
      نسخه WiFi
      وای فای 5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac

      گیرنده ها

      گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
      ندارد
      گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
      دارد
      گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
      ندارد
      گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
      دارد
      گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
      دارد

      منبع تغذیه و برق

      منبع تغذیه
      AC 100-240V , 50/60Hz

      وزن

      وزن با پایه (کیلوگرم)
      18.9
      وزن بدون پایه (کیلوگرم)
      14.9

      طراحی

      نوع پایه
      وسط و خطی
      قابلیت نصب روی دیوار
      دارد
      اندازه VESA یا محل نصب براکت (میلیمتر)
      300x200

      لوازم جانبی

      ریموت کنترل
      دارد
      باتری ریموت کنترل
      دارد
      پایه دیواری (براکت)
      ندارد
      پایه رومیزی
      دارد
      پیچ اتصال پایه
      دارد
      دفترچه راهنما
      دارد
      راهنمای نصب
      دارد
      کابل برق
      دارد

      8 محصول دیگر در همین شاخه:

      مشخصات کلی

      مدل C1
      تولید کننده LG
      سال عرضه (میلادی) 2021
      کشور سازنده کره
      کشور مونتاژ اندونزی, مصر
      تلویزیون مناسب بازی و گیمینگ, استفاده خانگی و معمولی, استفاده تجاری (هتل ها), تماشای حرفه ای فیلم و سریال

      صفحه نمایش

      سایز (اینچ) 48
      نوع صفحه نمایش OLED
      طراحی صفحه نمایش تخت
      قطر صفحه نمایش (سانتیمتر) 121
      نوع پنل WOLED (WRGB)

      تصویر

      کیفیت تصویر 4K
      حداکثر رفرش ریت (هرتز) 120
      رزولوشن (پیکسل) 3840x2160
      پردازشگر تصویر α9 Gen4 AI Processor 8K

      صدا

      قدرت خروجی صدا (وات) 40
      تعداد کانال صدا 2.2

      ویژگی های گیمینگ

      مناسب کنسول بازی نسل نهم

      امکانات هوشمند

      سیستم عامل webOS
      نسخه سیستم عامل 6
      حافظه داخلی کلی (گیگابایت) 8
      حافظه داخلی در دسترس حدودی (گیگابایت) 0.92
      قابلیت نصب برنامه دارد
      منوی فارسی دارد

      ورودی خروجی و ارتباطات

      پورت ورودی HDMI دارد
      تعداد کل پورت های ورودی HDMI 4
      پورت ورودی USB دارد
      تعداد کل پورت های ورودی USB 3
      بلوتوث (Bluetooth) دارد
      پورت شبکه (LAN) دارد
      شبکه بی سیم (WiFi) دارد
      نسخه WiFi وای فای 5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac

      گیرنده ها

      گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T) ندارد
      گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2) دارد
      گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S) ندارد
      گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2) دارد
      گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C) دارد

      منبع تغذیه و برق

      منبع تغذیه AC 100-240V, 50/60Hz

      وزن

      وزن با پایه (کیلوگرم) 18.9
      وزن بدون پایه (کیلوگرم) 14.9

      طراحی

      نوع پایه وسط و خطی
      قابلیت نصب روی دیوار دارد
      اندازه VESA یا محل نصب براکت (میلیمتر) 300x200

      لوازم جانبی

      ریموت کنترل دارد
      باتری ریموت کنترل دارد
      پایه دیواری (براکت) ندارد
      پایه رومیزی دارد
      پیچ اتصال پایه دارد
      دفترچه راهنما دارد
      راهنمای نصب دارد
      کابل برق دارد