کولر گازی گری GWH24AGEXF اینورتر

47,000,000 تومان

سال عرضه (میلادی) : 2022

نوع کولر گازی : اسپلیت تک پنل

نوع گاز (مبرد) : R410A

اینورتر : دارد

ظرفیت (بی تی یو) : 24000

کولر گازی هوشمند : دارد

  • پرداخت اینترنتی و امنپرداخت اینترنتی و امن | ثبت سفارش با پرداخت آنلاین و امکان کارت به کارت
  • تحویل سریع و ارزانتحویل سریع و ارزان | ارسال کالای شما با کمترین قیمت
  • ضمانت واقعی بازگشت کالاضمانت واقعی بازگشت کالا | با یک تماس کالای خود را تعویض کنید
      کولرگازی|کولر گازی گری GWH24AGEXF اینورتر
      کولر گازی گری GWH24AGEXF اینورتر
      keyboard_arrow_rightkeyboard_arrow_left
      انتخاب گارانتی :

      کولر گازی گری GWH24AGEXF یکی از مدل‌های خوش فروش سری پلار مکس شرکت گری می‌باشد که در سال 2022 در دسترس عموم مردم قرار گرفته است. در حال حاضر مونتاژ چین این کولر گازی در بازار ما موجود می‌باشد. این محصول از سیستم آی کنترل آمپر بهره می‌برد بنابراین توانایی کاهش مصرف برق در حین کار کردن را دارد. این اسپلیت دیواری گری دارای دو بخش یونیت داخلی و خارجی می‌باشد که هر کدام طراحی شیک و خاصی را به خود اختصاص داده‌اند و امکان نصب آسان و سریع آن‌ها وجود دارد. یونیت داخلی با مدل GWH24AGEXF-K3DTA1B/I و یونیت خارجی با مدل GWH24AGEXF-K3DTA1B/O به بازار عرضه شده است. ظرفیت در نظر گرفته شده برای این محصول 24000 بی تی یو است که در واقع برابر با 2 تن (Ton) می‌باشد و برای محیط‌های متوسط و نسبتا بزرگ ایده‌آل و مناسب است و می‌تواند کارایی عالی را از خود به نمایش بگذارد. با توجه به اینکه مدل کولر گازی فوق دارای دو حالت سرمایش (Cooling) و گرمایش (Heating) می‌باشد پس برای استفاده در هر 4 فصل مناسب است و می‌تواند محیطی خنک و یا گرم را در اختیار شما قرار دهد.

       کمپرسور روتاری (Rotary) در جایگاه موتور در کولر گازی دیواری گری مدل GWH24AGEXF فعالیت می‌کند. این نوع موتورها توانایی کار در محیط‌های با دمای بالا را دارند و می‌توانند عملکرد و راندمان بالایی را از خود نشان دهند. در نتیجه اسپلیت‌هایی که مجهز به کمپرسور روتاری هستند می‌توانند حتی در محیط‌های با دمای نزدیک به 60 درجه مورد استفاده قرار گیرند و کارایی خوبی را از خود به نمایش بگذارند. در واقع این کمپرسورها بازدهی بهتر، سر و صدای کم‌تر و طول عمر بیشتری دارند. شرکت گری اسپلیت دیواری فوق را به گاز R410A با ظرفیت 1600 گرم مجهز کرده است. گاز R410A در جذب و آزاد کردن گرما دارای عملکرد عالی می‌باشد و نسبت به سایر گازها نقطه جوش پایین‌تری دارد. این گاز در مقایسه با گازهای دیگر کم‌ترین آسیب را به محیط زیست خواهد رساند. این اسپلیت 24000 گری توانایی پرتاب باد در 4 جهت اصلی  (بالا، پایین، چپ،راست) را دارد و می‌تواند هر گوشه از اتاق یا سالن را خنک کند. بر این اساس دیگر فرقی نمی‌کند که کجای سالن نشسته باشید می‌توانید هوایی خنک و مطبوع و یا گرم را در هر نقطه دریافت کنید.

      کولر گازی 24000 گری سری پلار مکس مدل GWH24AGEXF-K3DTA1B با یک ریموت خوش طرح همراه شده است که به کمک آن می‌توانید تنظیمات کولر گازی را از راه دور انجام دهید و آن را مدیریت کنید. تعدادی دکمه بر روی این ریموت وجود دارد که هر کدام دارای کاربردهای مختلف می‌باشند در ادامه شرح کوتاهی از آن‌ها را بیان خواهیم کرد. با استفاده از دکمه TEMP یا Temperture که دکمه درجه حرارت می‌باشد این امکان را خواهید داشت که دما را افزایش یا کاهش دهید. دارای دکمه IFEEL یا سنسور تشخیص دمای محیط که با فعال شدن آن دستگاه به صورت خودکار دمای اتاق را در دمای تشخیص داده شده تنظیم می‌کند. همچنین از طریق دکمه Sleep که حالت خواب می‌باشد دما و سرعت پرتاب باد جهت به وجود آمدن محیطی مناسب برای خواب به صورت خودکار در سطح معینی تنظیم خواهد شد. می‌توانید با استفاده از دکمه CLOCK ساعت را تنظیم کنید. بر روی یونیت داخلی یک نمایشگر وجود دارد که با زدن دکمه LIGHT چراغ آن خاموش و روشن می‌شود. استفاده از حالت Fan باعث خاموش شدن کندانسور یا موتور کولر می‌شود و در عوض فن داخلی مشغول کار خواهد شد. این حالت بیشتر مناسب فصل بهار و پاییز می‌باشد که نیازی چندانی به سرما و گرما ندارید. از طریق دکمه Mode امکان تعیین نحوه عملکرد دستگاه وجود دارد. 

      یکی از ویژگی‌های شاخص کولر گازی سرمایشی گرمایشی گری GWH24AGEXF قابلیت I-Control می‌باشد. این ویژگی توانایی تنظیم آمپر برق در سطح‌های مختلف را دارد و برای زمان‌هایی که ولتاژ برق ناپایدار است مناسب می‌باشد. یونیت خارجی کولر گازی 24000 گری دارای رادیاتور طلایی است که این بخش پوشش محکمی برای کندانسور کولر گازی محسوب می‌شود و از فرسایش و خوردگی آن جلوگیری خواهد کرد و باعث عمر طولانی این سیستم تهویه مطبوع می‌شود و کارایی آن را در عملکرد سرمایش و گرمایش افزایش خواهد داد. می‌توانید شاهد دکمه WIFI بر روی ریموت باشید که با توجه به این قضیه می‌توان گفت این کولر گازی پلارمکس گری از شبکه وای فای پشتیبانی می‌کند و امکان اتصال به گوشی را دارد. یکی از امتیازهای بزرگ کولر گازی مذکور داشتن فیلترهای پیشرفته تصفیه هوا می‌باشد. با وجود این فیلترها دیگر خبری از ذرات ریز گرد و غبار نیست و جریان هوایی تمیز و پاکیزه در فضای داخلی گردش پیدا خواهد کرد که این قضیه از به وجود آمدن مشکلات تنفسی جلوگیری می‌کند و زندگی سالمی را به شما هدیه خواهد داد. همچنین دارای کلاس ضد آب IPX4 می‌باشد. 

      GREE
      GWH24AGEXF

      مرجع ویژه