کولر گازی گری GWH12QC-K3NNB8B

24,000,000 تومان

سال عرضه (میلادی) : -

نوع کولر گازی : اسپلیت تک پنل

نوع گاز (مبرد) : R410A

اینورتر : ندارد

ظرفیت (بی تی یو) : 12000

کولر گازی هوشمند : ندارد

  • پرداخت اینترنتی و امنپرداخت اینترنتی و امن | ثبت سفارش با پرداخت آنلاین و امکان کارت به کارت
  • تحویل سریع و ارزانتحویل سریع و ارزان | ارسال کالای شما با کمترین قیمت
  • ضمانت واقعی بازگشت کالاضمانت واقعی بازگشت کالا | با یک تماس کالای خود را تعویض کنید
      کولرگازی|کولر گازی گری GWH12QC-K3NNB8B
      کولر گازی گری GWH12QC-K3NNB8B
      کولر گازی گری GWH12QC-K3NNB8B
      keyboard_arrow_rightkeyboard_arrow_left
      انتخاب گارانتی :

      کولر گازی گری 12000 معمولی لومو از طراحی بسیار زیبایی بهره‌مند است که البته همین باعث شده تا مردم باتوجه به متراژ نشیمن خود هوادار محصولات گری شوند. داشتن ظرفیت 12000 گری مناسب برای متراژ 10 تا 30 متر می‌باشد پس بهتر است خریداران قبل از هر چیزی برای اقدام به خرید کولر متراژ فضای مورد نیاز را در نظر بگیرند. ظرفیت گرمایشی و سرمایشی نیز از دیگر قابلیت‌های مهم این کولر گازی گری به حساب ‌می‌آیند. این خبر خوشی می‌باشد تا با خیال راحت در فصل زمستان نیز از این دستگاه لذت ببرند. داشتن موتور کم مصرف روتاری T1 به همراه گاز R410A هم خیال شما را از بابت هزینه‌های اضافی راحت می‌کند. این موتور بسیار کم صدا و کم مصرف است که شما در طول شبانه روز می‌توانید از عملکرد آن در خانه خود لذت ببرید. مچ شدن کولر گازی لومو با گوشی و قابلیت اتصال به اینترنت نیز امکان کنترل از راه دور را برایتان فراهم می‌کند تا به‌راحتی تنظیمات را انجام دهید و یا آن را روشن و خاموش کنید. زمانی که اتفاقی برق قطع می‌شود به صورت خودکار بعد از برقراری برق جریان صورت می‌گیرد و به صورت خودکار بدون هیچ صدمه‌ای دستگاه مجدد شروع به کار می‌کند. البته با طراحی زیبا و رنگ سفیدی که با دیوار مطابقت دارد داشتن نمایشگر‌ جدید مخفی جذابیت خاصی به دستگاه ‌می‌بخشد تا ارزش زیبایی آن دو چندان شود. اوپراتور ضد فرسایش و خرابی نیز از دستگاه محافظت می‌کند تا شما بتوانید برای چندین سال بدون هیچ باکتری و کثیفی در هوایی سالم از آن بهره ببرید. 

      کمپرسور یکی از مهم‌ترین قطعات یک کولر و یا هر دستگاه دیگری می‌باشد. اگر بخواهیم از کمپرسوری در کولر گازی استفاده کنیم که هم مناسب و هم کم مصرف باشد کمپرسور اسکرول می‌باشد. اسکرول در واقع میان تمامی موتور های دیگر کولر گازی در رده بالا قرار می‌گیرد و از این طریق اکثر سازندگان کولر در دستگاه‌های خود این کمپرسور را جای‌گذاری می‌کنند. دو قطعه حلزونی که داخل کمپرسور قرار گرفت‌است به صورت ثابت و یا متحرک باعث فشرده شدن گاز بین دو قطعه می‌شود و با حرکت حلزونی فشار لازم را در خروجی ایجاد می‌شود. از مهم‌ترین مزیتی که کمپرسور اسکرول دارد رندمان بالا، صدای فن بسیار پایین و طول عمر بالا را می‌توان نام برد. البته قیمت کولر گازی ‌هایی که از این کمپرسور بهره می‌برند قیمت بالاتری دارند ولی شما می‌توانید با خرید از سایت معتبر ما رنج قیمت مناسب‌تری بپردازید و همچنین درب منزل کولر را تحویل بگیرید. 

      امروزه گاز R410A جایگزین خوبی است برای گاز‌های قدیمی R22. گاز R410A با توجه به اینکه هیچ خطری ایجاد نمی‌کند توانسته مجوز سیستم‌های خانگی را بگیرد و در وسایل خانگی نیز مورد استفاده قرار دهند. نقطه‌ جوش منفی 51.4- درجه گاز R410A در مقایسه با گاز R22 باعث شده است تا این گاز با ODP سازگار شود و همچنین سرما سازی بهتری صورت گیرد تا مبدل‌های حرارت کوچک مانند کولر گازی نیز از آن بهره ببرند. با توجه به شارژ مایع R410A راحت‌تر می‌توانید برای شارژ آن تصمیم بگیرید چون این شارژ مانند شارژ خشک نیست و تصمیم آن توسط صنعت HVAC گرفته و محدودیتی ندارد. در نهایت بدون هیچ نگرانی ‌می‌توانیم بگوییم کارآمد بودن و عمل بهتر باعث شده است تا اکثر مردم راضی به خرید کولرهایی با این موتور بگردند. 

      بنابر اطلاعاتی که شاید شما هم داشته‌باشید امروزه کولر گازی‌های گری بین مردم بسیار محبوب است و هر کسی مطابق نیاز خود اقدام به خرید آن می‌نماید. کولر گازی گری لومو با داشتن ظرفیت 12000 مناسب برای متراژ 10 تا 30 متر است و با طراحی دیواری آن نیز می‌توانید به راحتی محل خود را خنک یا گرم نگه‌دارید. ظرفیت گرمایشی و سرمایشی نیز در زمان کمی دمای هوا را گرم یا سرد می‌کند و با قابلیت پرتاب باد به چهار طرف به هر گوشه‌ای که بخواهید می‎توانید دستگاه را هدایت کنید. این کولر گازی 12000 گری لومو بسیار شیک و زیباست و می‌توانید آن را در هر جایی قرار دهید. نوع آب و هوایی که برای این کولر تعریف شده‌است T3 می‌باشد و این قابلیت به شما اجازه می‌دهد تا مناطق شرجی مانند شمال کشور و یا مناطق گرمسیری مانند استان های خوزستان، هرمزگان و بوشهر و بعضی شهرهای سیستان و بلوچستان زندگی خوشی را در فصل تابستان برایشان رقم بزند. 

      کولر گازی گری 12000 گری ظرفیت مناسبی دارد و شما برای اتاقتان نیز می‌توانید آن را خریداری کنید. تنها چیزی که شما برای فصل گرم تابستان نیاز دارید یک کولر گازی مناسب با آب و هوای محل زندگی خودتان است. با وجود خشکسالی و هزینه‌های اضافی یا حتی قدیمی شدن کولر گازی ‌های آبی شما به فکر کولر گازی می‌افتید.

      GREE
      GWH12QC-K3NNB8B

      مرجع ویژه

      8 محصول دیگر در همین شاخه: