کولر گازی کریر 38QHG024H

35,500,000 تومان

سال عرضه (میلادی) : 2022

نوع کولر گازی : اسپلیت تک پنل

نوع گاز (مبرد) : R410A

اینورتر : ندارد

ظرفیت (بی تی یو) : 24000

کولر گازی هوشمند : ندارد

  • پرداخت اینترنتی و امنپرداخت اینترنتی و امن | ثبت سفارش با پرداخت آنلاین و امکان کارت به کارت
  • تحویل سریع و ارزانتحویل سریع و ارزان | ارسال کالای شما با کمترین قیمت
  • ضمانت واقعی بازگشت کالاضمانت واقعی بازگشت کالا | با یک تماس کالای خود را تعویض کنید
      کولرگازی|کولر گازی کریر 38QHG024H
      کولر گازی کریر 38QHG024H
      کولر گازی کریر 38QHG024H
      کولر گازی کریر 38QHG024H
      کولر گازی کریر 38QHG024H
      کولر گازی کریر 38QHG024H
      کولر گازی کریر 38QHG024H
      keyboard_arrow_rightkeyboard_arrow_left
      انتخاب گارانتی :

      کولر گازی کریر مدل 38QHG024H با مشخصات فنی عملکرد سرمایشی و گرمایشی، گاز R410a، رادیاتور مسی، حالت تایمر، حالت باد خشک و غیره از محبوب‌ترین سری‌های کریر می‌باشد که در ظرفیت‌های 12000، 18000، 24000 تولید و روانه بازار شده است. در حال حاضر مونتاژ چین این کولر گازی در بازار ما موجود می‌باشد. این اسپلیت دیواری کریر دارای دو بخش یونیت داخلی و خارجی می‌باشد که هر کدام طراحی شیک و خاصی را به خود اختصاص داده‌اند و امکان نصب آسان و سریع آن‌ها وجود دارد. یونیت داخلی با مدل 42QHG024H و یونیت خارجی با مدل 38QHG024H به بازار عرضه شده است. ظرفیت در نظر گرفته شده برای این محصول 24000 بی تی یو است که در واقع برابر با 2 تن (Ton) می‌باشد و برای محیط‌های متوسط و نسبتا بزرگ ایده‌آل و مناسب است و می‌تواند کارایی عالی را از خود به نمایش بگذارد. با توجه به اینکه مدل کولر گازی فوق دارای دو حالت سرمایش (Cooling) و گرمایش (Heating) می‌باشد پس برای استفاده در هر 4 فصل کاربردی و می‌تواند محیطی خنک و یا گرم را در اختیار شما قرار دهد. لازم به ذکر است که می‌توانید دمای این کولر گازی را بین 16 تا 32 درجه سانتی‌گراد تنظیم کنید. 

      کولر گازی دیواری کریر 38QHG024H سری QHG مجهز به کمپرسور تروپیکال T3 می‌باشد که با کمک آن کارایی بالایی را از خود ارائه خواهد داد. خوبی که این موتور دارد این است که می‌تواند در محیط‌هایی با دمای بالا هم کار کند و راندمان و عملکرد عالی را از خود به نمایش بگذارد. در واقع امکان استفاده از کمپرسورهای تروپیکال در محیط‌های با دمای 60 درجه سانتی‌گراد وجود دارد و می‌تواند بازدهی بالایی را از خود نشان دهد. ضمن اینکه سر و صدای کم‌تر و داشتن طول عمر بیشتر از دیگر مزایای کمپرسور تروپیکال می‌باشد. گاز R410A با ظرفیت 1800 گرم در ساخت این کولر گازی 24000 کریر استفاده شده است. یکی از دلایل استفاده از این گاز این می‌باشد که آسیب کم‌تری را به محیط زیست خواهد رساند برای همین هم می‌باشد که در اکثر محصولات مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین در مقایسه با گازهای دیگر نقطه جوش پایین‌تری دارد و مهارت عالی در جذب و آزاد کردن گرما را دارد. با توجه به اینکه کولر گازی دیواری کریر مدل 38QHG024H -42QHG024H توانایی پرتاب باد در 4 جهت اصلی (بالا، پایین، چپ،راست) را دارد پس جریان باد خنک و یا گرم در تمام فضای داخلی گردش  پیدا خواهد کرد و می‌توانید در هر گوشه از اتاق یا سالن هوایی خنک و مطبوع و یا گرم را دریافت کنید. 

      کولر گازی سرمایشی گرمایشی کریر 38QHG024H از حالت Self Clean برخوردار است که حضور آن از رشد باکتری‌ها در داخل پنل جلوگیری می‌کند. در واقع با فعال شدن این گزینه رطوبت‌های موجود در پنل داخلی گرفته می‌شود و خشک خواهد شد که این قضیه باعث از بین رفتن بوی نامطبوع می‌شود و جریان هوایی تمیز و خوشایند در فضای داخلی به گردش در خواهد آمد و محیط سالم و بهداشتی را برای شما به وجود می‌آورد. این اسپلیت 24000 کریر دارای یک ریموت می‌باشد که به کمک آن می‌توانید کولر گازی را از راه دور مدیریت و تنظیم کنید. تعدادی دکمه بر روی این ریموت قابل مشاهده می‌باشد که هر کدام دارای کاربردی متفاوت می‌باشند. به کمک دکمه Swing می‌توانید حالت حرکت دمپر یا پره را مشخص کنید تا باد در جهتی که می‌خواهید جریان پیدا کند در واقع تغییر جهت وزش باد توسط این دکمه امکان پذیر می‌باشد. زمان‌هایی که نیازی به سرما و گرمای زیادی ندارید می‌توانید از حالت Fan استفاده کنید که موتور دستگاه را خاموش می‌کند و تنها از طریق فن جریان باد ملایمی را در فضا پخش خواهد کرد. این گزینه بیشتر مناسب فصل بهار و پاییز می‌باشد. از طریق دکمه Mode امکان تعیین نحوه عملکرد دستگاه وجود دارد. حالت Eco Sleep به صورت خودکار دما و جهت پرتاب باد به منظور ایجاد محیط مناسب خواب در حالت سرمایش و گرمایش تنظیم می‌کند. 

       اسپلیت دیواری فوق دارای حالت Dry Mod می‌باشد که با نماد  قطره آب روی ریموت کنترل و نمایشگر آن درج و شناخته می‌شود. این گزینه به کاهش رطوبت هوای موجود در اتاق کمک خواهد کرد. در واقع این حالت صرفا برای خنک سازی محیط نمی‌باشد بلکه در هر دو حالت سرمایش و گرمایش محیطی با دمای مناسب را در اختیار شما قرار می‌دهد. کولر گازی سری QHG کریر مدل 38QHG024H مجهز به فیلترهای پیشرفته هوا یعنی سیستم فیلتراسیون دو لایه( Dual Filter) می‌باشد که از آن به عنوان سیستم محافظ دوگانه یاد می‌شود. این قابلیت مواد مضر و تمام ذرات ریز گرد و غبار را از بین می‌برد و باعث می‌شود تا محیطی عاری از باکتری‌ها را با جریان هوایی تمیز و پاکیزه در اختیار شما قرار بگیرد. قابلیت High Power حالت عملکرد سریع و قدرتمند کولر گازی می‌باشد که در هر دو حالت سرمایشی و گرمایشی محیط مورد نظر را سریع خنک یا گرم خواهد کرد. یونیت خارجی کولر گازی 24000 کریر دارای رادیاتور طلایی است که این بخش پوشش محکمی برای کندانسور کولر گازی محسوب می‌شود و از فرسایش و خوردگی آن جلوگیری خواهد کرد و باعث عمر طولانی این سیستم تهویه مطبوع می‌شود و کارایی آن را در عملکرد سرمایش و گرمایش افزایش خواهد داد.

      Carrier
      38QHG024H

      مرجع ویژه

      8 محصول دیگر در همین شاخه: