کولر گازی کریر 38QHG018VS اینورتر و کنترل آمپر

38,600,000 تومان

سال عرضه (میلادی) : 2022

نوع کولر گازی : اسپلیت تک پنل

نوع گاز (مبرد) : R410A

اینورتر : دارد

ظرفیت (بی تی یو) : 18000

کولر گازی هوشمند : -

  • پرداخت اینترنتی و امنپرداخت اینترنتی و امن | ثبت سفارش با پرداخت آنلاین و امکان کارت به کارت
  • تحویل سریع و ارزانتحویل سریع و ارزان | ارسال کالای شما با کمترین قیمت
  • ضمانت واقعی بازگشت کالاضمانت واقعی بازگشت کالا | با یک تماس کالای خود را تعویض کنید
      کولرگازی|کولر گازی کریر 38QHG018VS اینورتر و کنترل آمپر
      کولر گازی کریر 38QHG018VS اینورتر و کنترل آمپر
      کولر گازی کریر 38QHG018VS اینورتر و کنترل آمپر
      کولر گازی کریر 38QHG018VS اینورتر و کنترل آمپر
      کولر گازی کریر 38QHG018VS اینورتر و کنترل آمپر
      keyboard_arrow_rightkeyboard_arrow_left
      انتخاب گارانتی :

       کولر گازی کریر 38QHG018VS مدل سری QHG در سایزهای 12000، 18000 و 24000 تولید و روانه بازار جهانی شده است. در واقع این مدل با مدل QHA در سه مورد با یکدیگر تفاوت دارند. اولی در طراحی پنل‌ها می‌باشد که این سری ساده طراحی شده اما سری QHA اکلیل دار است. مورد دوم اینکه سری QHG ابعاد کمپرسور بزرگ‌تری نسبت به سری QHA دارد و فضای بیشتری را می‌تواند خنک کند. مورد سوم سری QHG مجهز به سیستم کنترل آمپر می‌باشد که حین کار کردن مصرف برق را کاهش می‌دهد این در حالی است که سری QHA فاقد این قابلیت می‌باشند. باید گفت که این محصول از دو بخش یونیت داخلی و یونیت خارجی تشکیل شده است که یونیت داخلی با مدل 42QHG018VS و یونیت خارجی با مدل 38QHG018VS تولید و روانه بازار شده‌اند. این سیستم تهویه مطبوع دیواری با بهره بردن از ظرفیت 18 هزار بی تی یو (BTU) که در واقع برابر با 1.5 تن (Ton) است برای محیط‌های متوسط و نه چندان بزرگ مناسب است و می‌تواند محیطی خنک یا گرم را برای شما فراهم کند. این کولر گازی دیواری با توجه به حالت عملکردی که انتخاب شده می‌تواند در محیط‌هایی با محدوده دمایی 15 درجه سانتی‌گراد تا 52 درجه سانتی‌گراد بدون افت کارایی و بازدهی کار کند. این محصول از هر دو حالت سرمایش و گرمایش پشتیبانی می‌کند بنابراین می‌توانید از آن برای سرد یا گرم کردن محیط اتاق یا سالن استفاده کنید.

      کمپرسور تروپیکال T3 اساسی‌ترین نقش را در کولر گازی دیواری کریر مدل 38QHG018VS بر عهده دارد. این سری از کمپرسورها توانایی این را دارند که در دماهای بالا، عملکرد و راندمان بالایی را از خود ارائه دهند. در واقع این سری از کمپرسورها در مقایسه با کولرهای معمولی سر و صدای کمتر، بازدهی بهتر و طول عمر بیشتری دارند. می‌توان گفت اسپلیت‌هایی که دارای این نوع کمپرسور می‌باشند می‌توانند در محیط‌های تا دمای نزدیک 60 درجه سانتی‌گراد مورد استفاده قرار بگیرند و کارایی عالی را از خود نشان دهند. شرکت کریر اسپلیت دیواری فوق را به گاز R410A با ظرفیت 1450 گرم مجهز کرده است. این گاز عملکرد عالی در جذب و آزاد کردن گرما دارد و نسبت به سایر گازها نقطه جوش پایین‌تری دارد. گاز R410A در مقایسه با گازهای دیگر کم‌ترین آسیب را به محیط زیست خواهد رساند. این اسپلیت کریر توانایی پرتاب باد در 4 جهت اصلی (بالا، پایین، چپ،راست) را دارد و می‌تواند باد را به تمام فضای اتاق یا سالن پرتاب کند و محیطی خنک یا گرم را در اختیار شما قرار دهد. بنابراین در هر کجای سالن که نشسته باشید می‌توانید هوایی خنک و مطبوع و یا گرم را دریافت کنید.

      کولر گازی 24000 اینورتردار کریر قابلیت Active Clean یا تمیز کردن خودکار را به خود اختصاص داده است. حضور این ویژگی مانع از تشکیل شدن باکتری‌ها و ذرات مضر بر روی مبدل حرارتی می‌شود. نتیجه اینکه کاربر محیطی کاملا سالم و بهداشتی را در اختیار خواهد داشت. با فعال کردن حالت Sleep که حالت خواب می‌باشد دما و سرعت پرتاب باد جهت به وجود آمدن محیطی مناسب برای خواب به صورت خودکار در سطح معینی تنظیم می‌شود. به کمک دکمه Swing می‌توانید حالت حرکت دمپر یا پره را مشخص کنید تا باد در جهتی که می‌خواهید جریان پیدا کند در واقع تغییر جهت وزش باد توسط این دکمه امکان پذیر می‌باشد. زمان‌هایی که نیازی به سرما و گرمای زیادی ندارید می‌توانید از حالت Fan استفاده کنید که موتور دستگاه را خاموش می‌کند و تنها از طریق فن جریان باد ملایمی را در فضا پخش خواهد کرد. این گزینه بیشتر مناسب فصل بهار و پاییز می‌باشد. از طریق دکمه Mode امکان تعیین نحوه عملکرد دستگاه وجود دارد. 

      قابلیت I-Control از بهترین ویژگی‌هایی است که کولر گازی سرمایشی گرمایشی کریر 38QHG018VS از وجود آن بهره می‌برد. این ویژگی توانایی تنظیم آمپر برق در سطح‌های مختلف را دارد و برای زمان‌هایی که ولتاژ برق ناپایدار است مناسب می‌باشد. یونیت خارجی کولر گازی 18000 کریر دارای رادیاتور مسی است که این بخش پوشش محکمی برای کندانسور کولر گازی محسوب می‌شود و از زنگ زدگی و فرسودگی آن جلوگیری خواهد کرد. شرکت کریر در ساخت اسپلیت دیواری فوق فناوری Dual Filter را به کار گرفته است. این سیستم فیلتراسیون دو لایه که سیستم محافظ دو گانه می‌باشد مواد مضر را به طور کامل حذف می‌کند و هوای تمیز را گردش خواهد داد بدین وسیله محیطی بهداشتی و عاری از هر گونه گرد و غبار  را در اختیار شما قرار می‌دهد. قابلیت High Power حالت عملکرد سریع کولر گازی می‌باشد که در هر دو حالت سرمایشی و گرمایشی محیط مورد نظر را سریع خنک یا گرم خواهد کرد.

      Carrier
      38QHG018VS

      مرجع ویژه