کولر گازی کریر 38QHA012VSL اینورتر

27,800,000 تومان

سال عرضه (میلادی) : 2022

نوع کولر گازی : اسپلیت تک پنل

نوع گاز (مبرد) : R410A

اینورتر : دارد

ظرفیت (بی تی یو) : 12000

کولر گازی هوشمند : -

  • پرداخت اینترنتی و امنپرداخت اینترنتی و امن | ثبت سفارش با پرداخت آنلاین و امکان کارت به کارت
  • تحویل سریع و ارزانتحویل سریع و ارزان | ارسال کالای شما با کمترین قیمت
  • ضمانت واقعی بازگشت کالاضمانت واقعی بازگشت کالا | با یک تماس کالای خود را تعویض کنید
      کولرگازی|کولر گازی کریر 38QHA012VSL اینورتر
      کولر گازی کریر 38QHA012VSL اینورتر
      کولر گازی کریر 38QHA012VSL اینورتر
      کولر گازی کریر 38QHA012VSL اینورتر
      keyboard_arrow_rightkeyboard_arrow_left
      انتخاب گارانتی :

      کولر گازی یا اسپلیت کریر 38QHA012VSL جزو کولر گازی‌های با ظرفیت 12000 موجود در بازار می‌باشد که توسط شرکت کریر در سال 2022 تولید شده است. در حال حاضر مونتاژ چین این محصول در بازار ما موجود می‌باشد. کولر گازی فوق دارای دو عملکرد سرمایشی و گرمایشی می‌باشد و شما می‌توانید از آن برای سرد یا گرم کردن محیط منزل یا محل کار خود استفاده کنید. می‌توانید از حالت سرمایش (Cooling) برای سرد کردن محیط و از حالت گرمایش (Heating) برای گرم کردن محیط استفاده کنید. این کولر گازی سرمایش گرمایش کریر از دو بخش یونیت داخلی با مدل 42QHA012VSL و یونیت خارجی با مدل 38QHA012VSL تشکیل شده است. همانطور که گفته شد این اسپلیت دیواری کریر ظرفیت 12000 بی تی یو دارد که برابر با 1 تن (Ton) است. این محصول با توجه به ظرفیتی که دارد برای خرید و استفاده در محیط‌های کوچک تا متوسط گزینه خوبی می‌باشد و می‌تواند محیطی خنک و یا گرم را برای شما تهیه کند. در واقع این کولر گازی 12000 کریر مدل 38QHA012VSL-42QHA012VSL برای استفاده در اقلیم یا مناطق جغرافیایی با آب و هوای معتدل (T1) و گرمسیر (T3) گزینه کاملا مناسبی است. این اسپلیت دیواری با توجه به حالت عملکردی که انتخاب شده می‌تواند در محیط‌هایی با محدوده دمایی 15 درجه سانتی‌گراد تا 52 درجه سانتی‌گراد بدون افت کارایی و بازدهی کار کند. بازه قابل تنظیم دما در محیط‌های داخلی بین 16 تا 32 درجه سانتی‌گراد می‌باشد.

       کمپرسور تروپیکال T3 به عنوان موتور کولر گازی دیواری کریر مدل 38QHA012VSL حضور پیدا کرده است. این سری کمپرسورها حتی در دمای بالای محیط هم، عملکرد و راندمان بالایی را از خود نشان خواهد داد. کمپرسور تروپیکال نسبت به کولرهای معمولی سر و صدای کمتر، بازدهی بهتر و طول عمر بیشتری دارد. در واقع اسپلیت‌هایی که مجهز به این نوع کمپرسور می‌باشند می‌توانند در محیط‌های تا دمای نزدیک 57 درجه سانتی‌گراد مورد استفاده قرار بگیرند و عملکرد عالی را از خود ارائه دهند. شرکت کریر اسپلیت دیواری فوق را به گاز R410A با ظرفیت 850 گرم مجهز کرده است. گاز R410A در مقایسه با گازهای دیگر کم‌ترین آسیب را به محیط زیست خواهد رساند. این کولر گازی سرمایش گرمایش کریر دارای تکنولوژی توزیع هوا در دو جهت Two Direction Airflow می‌باشد بدین معنی توانایی پرتاب باد در 2 جهت اصلی (بالا، پایین) را دارد و می‌تواند باد را به تمام فضای اتاق یا سالن پرتاب کند و محیطی خنک یا گرم را در اختیار شما قرار دهد.

      کولر گازی سرمایش گرمایش کریر مدل 38QHA012VSL دارای یک ریموت کنترل می‌باشد که به کمک آن می‎‌توانید تنظیمات اسپلیت را از راه دور انجام دهید. هر کدام از این دکمه‌ها کارایی متفاوتی دارند که در ادامه به توضیح برخی از آن‌ها خواهیم پرداخت. می‌توانید شاهد دکمه Eco باشید که با فعال شدن آن دستگاه با کم‌ترین میزان مصرف انرژی دمای محیط را به دمای مورد نظر خواهد رساند. امکان تنظیم کردن این اسپلیت 12000 کریر در 4 حالت مختلف وجود دارد که توسط دکمه Mode می‌توانید عملکرد مورد نظر را انتخاب کنید. با انتخاب هر کدام از عملکردها تصویر آن بر روی صفحه نمایش ریموت یا کولر گازی نمایش داده می‌شود. برای تغییر دادن جهت وزش باد می‌توانید از دکمه Swing استفاده نمایید. در حالت Fan هم موتور دستگاه خاموش می‌شود و تنها فن آن فعالیت خواهد کرد. این گزینه بیشتر برای زمان‌هایی نظیر فصل بهار و پاییز که به سرما و گرمای زیادی نیازی ندارید مناسب می‌باشد. با فعال کردن این حالت جریان باد ملایمی در فضای داخلی گردش پیدا خواهد کرد.

      یونیت خارجی اسپلیت 38QHA012VSL که همان کمپرسور دستگاه می‌باشد دارای رادیاتور مسی است که پوشش محکمی برای کندانسور کولر گازی محسوب می‌شود و از زنگ زدگی و فرسودگی آن جلوگیری خواهد کرد. کولر گازی فوق از وجود سیستم عیب یاب هوشمند بهره می‌برد. به کمک این سیستم می‌توانید به راحتی مشکلات دستگاه را تشخیص دهید و راهنمایی‌های لازم و مفید را جهت رفع نواقص دریافت کنید. برند کریر این کولر گازی 12000 سری X-eco را به فیلترهای پیشرفته تصفیه هوا مجهز کرده است. حضور این فیلتر موجب از بین رفتن ذرات ریز گرد غبار در فضای داخلی می‌شود و هوایی کاملا سالم و بهداشتی را در محیط جریان خواهد داد بنابراین سلامت افرادی که از بیماری‌های تنفسی رنج می‌برند به خطر نخواهد افتاد.

      Carrier
      38QHA012VSL

      مرجع ویژه