کولر گازی جنرال گلد 18000 پلاتینیوم

24,000,000 تومان

سال عرضه (میلادی) : 2022

نوع کولر گازی : اسپلیت تک پنل

نوع گاز (مبرد) : R410A

اینورتر : ندارد

ظرفیت (بی تی یو) : 18000

کولر گازی هوشمند : -

  • پرداخت اینترنتی و امنپرداخت اینترنتی و امن | ثبت سفارش با پرداخت آنلاین و امکان کارت به کارت
  • تحویل سریع و ارزانتحویل سریع و ارزان | ارسال کالای شما با کمترین قیمت
  • ضمانت واقعی بازگشت کالاضمانت واقعی بازگشت کالا | با یک تماس کالای خود را تعویض کنید
      کولرگازی|کولر گازی جنرال گلد 18000 پلاتینیوم
      کولر گازی جنرال گلد 18000 پلاتینیوم
      کولر گازی جنرال گلد 18000 پلاتینیوم
      کولر گازی جنرال گلد 18000 پلاتینیوم
      کولر گازی جنرال گلد 18000 پلاتینیوم
      کولر گازی جنرال گلد 18000 پلاتینیوم
      keyboard_arrow_rightkeyboard_arrow_left
      انتخاب گارانتی :

      کولر گازی جنرال گلد GG-S18000 PLATINUM یک محصول دو کاره سرمایشی و گرمایشی با قدرت و کیفیت عالی است که توسط شرکت چینی جنرال گلد در سال 2022 تولید و روانه ی بازارهای جهانی شده است. این محصول با مونتاژ کشور چین در بازار ما موجود می باشد و توانسته به یکی از پر فروش ترین مدل ها و یکی از شناخته ترین کولر های گازی تبدیل شود. این کولر گازی با ظرفیتی معادل 18000 بی تی یو در هر ساعت برابر (1.5 تن) تولید شده و می تواند برای محیط های کوچک و نسبتا بزرگ گزینه ی ایده آلی باشد و محیطی خنک و یا گرم را برای شما به وجود آورد. این کولر گازی به صورت یک اسپلیت تک پنل طراحی شده است و می تواند بهترین راندمان را در اختیار شما قرار دهد. کولر گازی جنرال گلد 18000 پلاتینیوم دارای دو عملکرد سرمایشی و گرمایشی با ظرفیت هر کدام 18000 بی تی یو می‌باشد و شما می‌توانید از آن برای سرد یا گرم کردن محیط منزل یا محل کار خود استفاده کنید. در واقع می توان گفت که این کولر گازی مناسب اقلیم و یا مناطق جغرافیایی با آب و هوای معتدل و کوهستانی می باشد و تا محدوده ی 45 تا 47 درجه سانتی‌گراد می تواند بدون افت کارایی و بازدهی کار کند.

      این کولر گازی جنرال گلد از دو بخش یونیت داخلی با مدل GG-S18000 PLATINUM و یونیت خارجی با مدل GG-S18000 PLATINUM تشکیل شده است. در واقع یونیت داخلی همان پنل دستگاه می باشد و بر روی دیوار در محیط داخل خانه نصب می شود و یونیت خارجی هم به کمپرسور و یا موتور دستگاه مربوط می شود. طراحی ظاهری ساده و شیک این سیستم تهویه ی مطبوع دیواری باعث شده تا با تمامی سلیقه ها همخوانی داشته باشد. یونیت داخلی این دستگاه از با کیفیت ترین مواد ساخته شده است و با بهره بردن از رنگ بدنه ی سفید باعث شده تا با نصب آن بر روی هر دیواری زیبایی بیشتری را برای محیط داخلی خانه به ارمغان آورد. 

      شرکت جنرال گلد در ساخت این کولر گازی سری پلاتینیوم از موتور روتاری یا موتور T1 استفاده کرده است. این نوع کمپرسور علی رغم دمای بالای محیط می تواند عملکرد و راندمان بالایی را به اجرا بگذارد. در واقع این کمپرسور روتاری میزان مصرف انرژی برق کمی نسبت به سایر کمپرسورها دارد و از نظر سر و صدا نیز میزان صدای کمی دارد. همچنین از طول عمر بیشتری برخوردار است و می تواند بهترین بازدهی را در اختیار شما قرار دهد. نوع گاز به کار رفته در این کمپرسور، R410A می باشد که ظرفیتی معادل 1160 گرم را دارد. و بر طبق نظریه های کارشناسان کاملا با محیط زیست سازگار می باشد و می تواند محیط را به دمای مناسب شما برساند. قسمت پشتی موتور این کولر گازی به یک شبکه ی رادیات طلایی مجهز شده است که پوشش محکمی برای کندانسور کولر گازی محسوب می‌شود و مانع از ورود گرد و خاک به قسمت موتور و کمپرسور می شود. این کولر از فناوری GOLD FIN بهره می برد یعنی آواپراتور و رادیاتور آن از روکش طلایی تشکیل شده که باعث می‌شود توانایی ضد زنگ و ضد خوردگی قوی داشته باشد.

      فاز برق مصرفی این کولر گازی از نوع تک فاز بوده و میزان مصرف برق زیادی ندارد و رتبه مصرف A را از آن خود کرده است. کولر گازی سرمایش و گرمایش جنرال گلد GG-S18000 PLATINUM دارای یک عدد ریموت کنترل می باشد که به کمک آن می توانید تنظیمات دستگاه را از راه دور انجام دهید. بر روی این ریموت کنترل تعدادی دکمه قرار داده شده که با زدن هر کدام از این دکمه ها می توانید عملکرد و کارایی متفاوتی را از کولر گازی دریافت کنید. به طور مثال با استفاده از دکمه ی Sleep می توانید از امکان خاموش شدن کولر گازی به صورت اتوماتیک بهره مند شوید. در برخی از ریموت کنترل های کولر گازی دکمه ای با نام short cut یا my mode وجود دارد که به کمک آن تنظیمات دلخواه ذخیره شده شما تنظیم می شود بدین معنی زمانی که تنظیمات دلخواه خود را بر روی کولر گازی اعمال نمودید می توانید دکمه shortcut کولر یا my mode را برای 3 ثانیه نگه دارید تا تنظیمات ذخیره شوند. دکمه ی MODE هم وظیفه ی تنظیم حالت دستگاه را برعهده دارد و شما با استفاده از آن می توانید وضعیت کولر گازی را به حالت دیگری تغییر دهید. دکمه ی Turbo نیز بر روی ریموت کنترل برای زمانی طراحی شده که می خواهید کولر گازی شما با بیشترین قدرت کارایی خود را انجام دهد. در کنار دکمه ی Turbo دکمه ی SELF CLEAN وجود دارد که حالت تمیز کردن خودکار می باشد و می تواند با حذف رطوبت داخل واحد گرمایش و سرمایش از رشد باکتری های معلق در هوا جلوگیری کند. با فشار دادن دکمه ی FAN می توانید سرعت فن هوادهی پنل داخلی را تغییر دهید. به کمک دکمه ی FOLLOW ME نیز جریان هوا به سمت شما هدایت خواهد شد. با استفاده از دکمه ی Timer می توانید زمان مشخصی را برای خاموش یا روشن شدن کولر گازی انتخاب نمایید تا به صورت اتوماتیک این کار صورت گیرد.

      اکثر کولر های گازی مواقعی که هوا را به داخل خانه یا اتاق تزریق می کنند ممکن است باعث فرستادن آلودگی و یا گرد و غبار در داخل اتاق شوند. به همین دلیل برای حل این مسئله فیلتر های بهداشتی در داخل پنل این کولر گازی تعبیه شده اند که می توانند هوای انتقال داده شده به داخل اتاق را تصفیه کنند. این فیلتر بهداشتی فیلتر تصفیه ای هوا نام دارد که می تواند گرد و غبار و موارد اضافی را فیلتر کند و هوایی تمیز و تصفیه شده و عاری از هر گونه ذرات ریز گرد و غبار را به داخل خانه منتقل کند. بنابراین سلامت افرادی که از بیماری های تنفسی رنج می برند به خطر نخواهد افتاد. پرتاب باد قوی که این کولر گازی دارد و جهت باد چند طرفه ی آن (بالا، پایین، چپ، راست) یکی دیگر از قابلیت های بسیار کاربردی و مهم این محصول می باشد.

      GENERAL GOLD
      GG-S18000

      مرجع ویژه

      8 محصول دیگر در همین شاخه: