کولر گازی جنرال گلد 12000 پلاتینیوم

با ما تماس بگیرید 09909991678

سال عرضه (میلادی) : 2022

نوع کولر گازی : اسپلیت تک پنل

نوع گاز (مبرد) : R410A

اینورتر : ندارد

ظرفیت (بی تی یو) : 12000

کولر گازی هوشمند : -

  • پرداخت اینترنتی و امنپرداخت اینترنتی و امن | ثبت سفارش با پرداخت آنلاین و امکان کارت به کارت
  • تحویل سریع و ارزانتحویل سریع و ارزان | ارسال کالای شما با کمترین قیمت
  • ضمانت واقعی بازگشت کالاضمانت واقعی بازگشت کالا | با یک تماس کالای خود را تعویض کنید
      کولرگازی|کولر گازی جنرال گلد 12000 پلاتینیوم
      کولر گازی جنرال گلد 12000 پلاتینیوم
      کولر گازی جنرال گلد 12000 پلاتینیوم
      کولر گازی جنرال گلد 12000 پلاتینیوم
      کولر گازی جنرال گلد 12000 پلاتینیوم
      کولر گازی جنرال گلد 12000 پلاتینیوم
      keyboard_arrow_rightkeyboard_arrow_left
      انتخاب گارانتی :

      کولر گازی جنرال گلد GG-S12000 PLATINUM یکی از پر فروش ترین کولر گازی های برند جنرال گلد می باشد که در سال 2022 با کارایی عالی و قدرت مطلوب تولید و روانه‌ ی بازارهای جهانی شده است. این کولر گازی ساخت کشور چین می باشد و با مونتاژ همین کشور هم وارد بازار ما می شود. جنرال گلد این کولر گازی را در انواع ظرفیت 9000، 12000، 18000 و 24000 تولید کرده و شما می توانید با توجه به متراژ و اندازه ی محیط خانه ی خود و یا بودجه ای که برای خرید این محصول در نظر گرفته اید یکی از سایزهای این کولر گازی را خریداری کنید. محصول فوق از دو بخش یونیت داخلی با مدل GG-TS12000 PLATINUM و یونیت خارجی با مدل GG-TS12000 PLATINUM تشکیل شده است که هر کدام طراحی شیک و جمع و جوری را به خود اختصاص داده اند. رنگ سفید به کار رفته در بدنه ی این کولر گازی زیبایی و آراستگی آن را تکمیل کرده و با نصب آن بر روی هر دیواری زیبایی بیشتری را برای محیط داخلی خانه به ارمغان می آورد. این کولر گازی با ظرفیتی معادل 12000 بی تی یو در هر ساعت برابر (1 تن) تولید شده و می تواند برای محیط های کوچک تا متوسط گزینه ی ایده آلی باشد و محیطی خنک و یا گرم را برای شما به وجود آورد. این کولر گازی به صورت یک اسپلیت تک پنل طراحی شده است و می تواند بهترین راندمان را در اختیار شما قرار دهد. 

       این کولر گازی دارای دو عملکرد سرمایشی و گرمایشی هر کدام با ظرفیت 12000 می‌باشد و شما می‌توانید از آن برای سرد یا گرم کردن محیط منزل یا محل کار خود استفاده کنید. بدین ترتیب که شما می توانید از حالت سرمایش (Cooling) برای خنک کردن محیط و از حالت گرمایش (Heating) برای گرم کردن محیط در فصل زمستان استفاده کنید. 

      یکی از اصلی ترین بخش های هر کولر گازی موتور یا همان کمپرسور دستگاه می باشد که می تواند عملکرد و کارایی آن را کنترل و تنظیم کند. این کولر گازی با برخورداری از کمپرسور روتاری در دسته موتورهای سبک یا موتور T1 قرار گرفته و از نظر قدرت سرمایشی می تواند گزینه ی بسیار مناسبی برای ناحیه ی آب و هوایی معتدل و یا کوهستانی باشد. در واقع این کمپرسور می تواند در محیط هایی تا دمای 45 درجه ی سانتیگراد مورد استفاده قرار گیرد و در نهایت کارایی عالی را از خود نشان دهد. اگرچه در مناطق گرمسیر به دلیل گرمای شدید موتور T1 نمی تواند به خوبی جوابگوی نیاز کاربران باشد به همین دلیل توصیه می شود برای مناطق گرم از کولر گازی هایی با موتور T3 استفاده شود. یکی از مزایای کمپرسور این کولر گازی می توان به کم صدا بودن آن اشاره کرد که در هنگام روشن بودن می تواند حداقل صدا را تولید کند به عبارتی می توان گفت که سطح صدای یونیت خارجی یا موتور این دستگاه 50 دسی بل می باشد. همچنین مصرف انرژی و برق تا حد زیادی در این کولر گازی بهینه شده است و رده ی مصرف انرژی A را از آن خود کرده است. شایان ذکر است که گاز مصرفی به کار رفته در این کولر گازی جنرال گلد سری پلاتینیوم از نوع R410A است که ظرفیتی معادل 570 گرم را دارد و با توجه به آلاینده ی بسیار کمی که نسبت به سایر گازهای دیگر دارد می تواند کم‌ترین آسیب را به محیط زیست برساند و در نهایت هوایی تمیز و سالم را در فضای داخلی محیط شما ایجاد کند. قسمت پشت یونیت خارجی این دستگاه به یک شبکه ی رادیاتور طلایی مجهز شده است که پوشش محکمی برای کندانسور کولر گازی محسوب می شود و می تواند مانع از ورود گرد و خاک به قسمت موتور و کمپرسور شود. این کولر از فناوری GOLD FIN بهره می برد یعنی آواپراتور و رادیاتور آن از روکش طلایی تشکیل شده که باعث می‌شود توانایی ضد زنگ و ضد خوردگی قوی داشته باشد. 

      یک عدد ریموت کنترل همراه با کولر گازی سرمایش و گرمایش جنرال گلد GG-S12000 پلاتینیوم عرضه شده است که با استفاده از آن می توانید در هر زاویه ای به اعمال کردن تنظیمات اسپلیت بپردازید. هر کدام از دکمه های این ریموت کنترل کارایی و عملکرد متفاوتی دارند که در ادامه به توضیح برخی از آن ها می پردازیم. با استفاده از دکمه ی TEMP می توانید تعادل دمای محیط را تنظیم کنید. یعنی اینکه اگر بخواهید دمای اتاق را روی درجه حرارت خاصی تنظیم کنید باید از این دکمه استفاده نمایید. در برخی از ریموت کنترل های کولر گازی دکمه ای با نام short cut یا my mode وجود دارد که به کمک آن تنظیمات دلخواه ذخیره شده شما تنظیم می شود، بدین معنی زمانی که تنظیمات دلخواه خود را بر روی کولر گازی اعمال نمودید می توانید دکمه shortcut کولر یا my mode را برای 3 ثانیه نگه دارید تا تنظیمات ذخیره شوند. با استفاده از دکمه ی Timer می توانید زمان مشخصی را برای خاموش یا روشن شدن کولر گازی انتخاب نمایید تا به صورت اتوماتیک این کار صورت گیرد. به کمک دکمه Mode می‌توانید نحوه عملکرد کولر گازی را تعیین کنید. با فشار دادن دکمه ی FAN می توانید سرعت فن هوادهی پنل داخلی را تغییر دهید و حالت های مختلفی را برای آن بگذارید. در واقع از این حالت می توانید برای مواقعی که به سرما و یا گرمای زیادی احتیاج ندارید استفاده کنید که از این طریق حالت باد ملایمی در فضای اتاق جریان پیدا خواهد کرد. با استفاده از دکمه ی Sleep می توانید از امکان خاموش شدن کولر گازی به صورت اتوماتیک بهره مند شوید. دکمه ی Turbo نیز بر روی ریموت کنترل برای زمانی طراحی شده که می خواهید کولر گازی شما با بیشترین قدرت کارایی خود را انجام دهد. اسپلیت دیواری جنرال گلد GG-S12000 PLATINUM دارای تکنولوژی توزیع هوا در 4 جهت مختلف (بالا، پایین، چپ و راست) می باشد و می تواند باد را به تمام فضای اتاق یا سالن پرتاب کند و در نهایت محیطی خنک و یا گرم را برای شما به ارمغان آورد.  

      از جمله ویژگی های بسیار مهمی که امروزه در اکثر سیستم های تهویه ی مطبوع دیواری مشاهده می شود فیلتر تصفیه ی هوا می باشد. دلیل استفاده از این فیلتر در کولر های گازی افزایش روز افزون آلودگی و ذرات آلاینده ها در هوا است که این قضیه ممکن است برای افراد مبتلا به آلرژی، آسم و یا دیگر بیماری های تنفسی خطرناک باشد. در واقع کولر گازی جنرال گلد 12000 پلاتینیوم به لطف این فیلتر قادر است تا ذرات گرد و غبار و موارد اضافی به ویژه باکتری ها را فیلتر کند و هوایی تمیز و تصفیه شده و عاری از هر گونه ذرات گرد و غبار را به داخل خانه منتقل کند. بنابراین سلامت افرادی که از بیماری های تنفسی رنج می برند به خطر نخواهد افتاد.

      GENERAL GOLD
      GG-TS12000

      مرجع ویژه

      8 محصول دیگر در همین شاخه: