ماشین لباسشویی بوش WGA254XVME

33,000,000 تومان

سال عرضه (میلادی) : 2021

حداکثر سرعت‌ چرخش : 1400

ظرفیت لباسشویی (کیلوگرم) : 10

ظرفیت خشک کن (کیلوگرم) : 0

رنگ بدنه : نقره ای

  • پرداخت اینترنتی و امنپرداخت اینترنتی و امن | ثبت سفارش با پرداخت آنلاین و امکان کارت به کارت
  • تحویل سریع و ارزانتحویل سریع و ارزان | ارسال کالای شما با کمترین قیمت
  • ضمانت واقعی بازگشت کالاضمانت واقعی بازگشت کالا | با یک تماس کالای خود را تعویض کنید
      ماشین لباسشویی|ماشین لباسشویی بوش WGA254XVME
      ماشین لباسشویی بوش WGA254XVME
      ماشین لباسشویی بوش WGA254XVME
      ماشین لباسشویی بوش WGA254XVME
      ماشین لباسشویی بوش WGA254XVME
      ماشین لباسشویی بوش WGA254XVME
      ماشین لباسشویی بوش WGA254XVME
      keyboard_arrow_rightkeyboard_arrow_left
      انتخاب گارانتی :

      ماشین لباسشویی بوش WGA254XVME جزو بهترین محصولات ارائه شده به بازار توسط کمپانی معتبر بوش در سال 2021 می‌باشد. این محصول در حال حاضر با مدل کامل WGA254XVME/18 مونتاژ ترکیه در بازار ایران موجود است. ظرفیت 10 کیلویی و سرعت چرخش موتور 1400 دور در دقیقه به این محصول اختصاص داده شده است بنابراین به راحتی می‌تواند حجم زیادی از البسه شما را در خود جایی دهد و با کیفیت عالی شستشو دهد. بوش در این چند سال اخیر در ساخت محصولات خود از موتور پرقدرت EcoSilence Drive استفاده نموده است که می‌توانید شاهد فعالیت این کمپرسور در لباسشویی WGA254XVME باشید که عملکرد فوق‌العاده‌ای را از خود به نمایش می‌گذارد. این فناوری نوآورانه بوش اصطکاک را سریع‌تر، کامل‌تر، بادوام‌تر، قدرتمندتر و بهینه‌تر از هر چیزی که قبلا توسعه داده بود، کاهش می‌دهد. در واقع بوش با حذف برس‌ها و اصطکاک مرتبط با آن، ماشین لباسشویی ایجاد کرده است که تقریباً بی صدا کار می‌کند و تجربه شست و شوی آرام‌تر و لذت بخشی را برای شما و اطرافیانتان فراهم می‌کند! با نبود برس‌های کربنی و کاهش اصطکاک در موتور میزان مصرف انرژی هم کاهش پیدا می‌کند که این قضیه نه تنها به کاربران کمک می‌کند در قبض‌های برق خود صرفه جویی کنند، بلکه با کاهش مصرف کلی انرژی به محیطی سبزتر کمک خواهد کرد. بوش برای این موتور ضمانت 10 ساله را ارائه داده است بنابراین برای مدت زمان طولانی می‌توانید از کیفیت و کارایی آن بهره‌مند شوید.

      لباسشویی WGA254XVME محصولی بی‌نظیر از کمپانی بوش که دارای 14 برنامه شستشو است بنابراین می‌توانید بسته به نوع نیاز و جنس البسه برنامه شستشو را انتخاب کنید. تنوع این حجم از برنامه شستشو به شما این امکان را می‌دهد که لباس‌های خود را به بهترین شکل بشویید. استفاده از چرخه اشتباه می‌تواند منجر به آسیب دیدن لباس‌ها و آسیب به ماشین لباسشویی شما شود. برای شستشوی لباس‌های پشمی می‌توانید از برنامه Wooll استفاده نمایید تا بدون اینکه آسیبی ببینند در درجه حرارت درست فرآیند شستشو انجام شود. لباس‌هایی که ظریف هستند و بافت حساسی دارند را می‌توانید با برنامه Delicates شستشو دهید. بر روی منوی لباسشویی برنامه Drum Clean هم به چشم می‌خورد و با استفاده از این گزینه می‌توانید دیگ لباسشویی را تمیز و پاکیزه کنید تا مانع از ایجاد بوی بد و پایین آمدن کارایی لباسشویی شوید. بهتر است پس از چندین دفعه شستشو البسه از این گزینه استفاده نمایید. شستشوی بهداشتی با برنامه AllergyPlus ! لباس‌هایی که به درستی شسته نمی‌شوند اغلب دارای ذرات آلرژیک هستند که می‌توانند باعث تحریک پوست شوند. در صورت انتخاب برنامه AllergyPlus ، دمای شستشوی بالاتر می‌رود و برای مدت معینی در همین وضیعت باقی می‌ماند تا البسه ضدعفونی شوند و همچنین شستشوی اضافی حفظ می‌شود. آبکشی اضافی تضمین می‌کند که هیچ ماده شوینده‌ای روی لباس باقی نمی‌ماند و تمام مواد حساسیت زا از لباس ناپدید می‌شوند. این بدان معناست که ذرات گرده، موی حیوانات و گرد و غبار کمتر در لباس شما وجود دارد. در واقع این قابلیت لباس‌های شما را ضدعفونی می‌کند و تضمین کننده یک شستشوی کاملا بهداشتی می‌باشد. این برنامه برای افراد مبتلا به آلرژی و پوست‌های حساس ایده آل است. برنامه Duvet برای شستشوی پتو، ملحفه و مخمل و انواع الیاف مصنوعی مناسب و ایده‌آل است. چرخه Drain /Spin طراحی شده برای لباس‌هایی با حفظ رطوبت بیش از حد که نیاز به چرخش اضافی برای حذف آب بیشتر دارند. 

       ماشین‌های لباسشویی بوش معمولاً دارای ویژگی‌های پیشرفته‌ای هستند که شستشوی لباس‌ها را کارآمدتر و مؤثرتر می‌کنند. یکی از این ویژگی‌ها دکمه Speed Perfect در ماشین لباسشویی‌های بوش است که لباسشویی WGA254XVME هم از وجود این قابلیت بهره می‌برد، ضمن اینکه این گزینه یکی از ویژگی‌های مورد علاقه اکثر کاربران این دستگاه است. این فناوری به شما امکان می‌دهد زمان چرخه شستشو را بدون تأثیر بر کیفیت شستشو کاهش دهید. این گزینه مخصوصاً زمانی مفید است که نیاز به شستن سریع لباس دارید. پس از انتخاب برنامه شستشوی مورد نظر، می‌توانید با فشار دادن دکمه روی کنترل پنل دستگاه، ویژگی Speed Perfect را فعال کنید. اکنون، دستگاه پارامترهای شستشو، مانند دمای آب و سرعت موتور را تنظیم می‌کند تا اطمینان حاصل شود که چرخه شستشو سریع‌تر تکمیل می‌شود. فناوری Aqua Stop یک سیستم هوشمند است که محافظت در برابر نشت آب را به شرط روشن بودن برق اصلی ماشین لباسشویی فراهم می‌کند! این قابلیت که سیستم ضد نشتی آب می‌باشد در صورت نشتی، جریان آب را مستقیماً از خروجی شیر قطع می‌کند با این کار مانع از آسیب دیدن دستگاه می‌شود و شما می‌توانید مدت زمان طولانی‌تری استفاده بهینه را از لباسشویی ببرید.

      ماشین‌های لباسشویی بوش با گزینه AntiStain به شما کمک می‌کنند تا هر بار لکه‌ای را با اطمینان پاک کنید! این قابلیت که سیستم ضد لکه است توانایی این را دارد که سر سخت‌ترین لکه‌ها را از بین ببرد پس در این مورد هیچ نگرانی نداشته باشید در واقع با انتخاب این ویژگی ماشین لباسشویی به طور خودکار دما، حرکت درام و زمان خیساندن را با لکه‌های مربوطه قبل از شروع برنامه انتخابی شما تنظیم می‌کند و نتایج عالی از شستشو را به شما نشان خواهد داد و می‌توانید البسه را با درجه بالایی از تمیزی و بدون هیچ گونه لکه دریافت کنید. به کمک قابلیت Reload می‌توانید ماشین لباسشویی خود را در طول 89 درصد از چرخه شستشو متوقف کنید، بنابراین لازم نیست تا شستشوی بعدی برای اضافه کردن موارد از دست رفته منتظر بمانید!. این ویژگی که قابلیت بار گذاری مجدد می‌باشد به شما این اجازه را خواهد داد بتوانید قفل درب را باز کرده و مجدداً بارگیری کنید در واقع می‌توانید در اواسط چرخه درب ماشین لباسشویی را باز کنید و اقلامی که جا مانده‌اند را به چرخه شستشو اضافه کنید و یا حتی مواردی را که به اشتباه به چرخه اضافه شده‌اند حذف نمایید. حضور این قابلیت فصل نوینی از عملکرد و کارایی لباسشویی را به شما نشان خواهد داد. ( زمانی که دمای آب بالاتر از 50 درجه سانتی‌گراد باشد یا سطح آب خیلی بالا باشد، بارگیری مجدد امکان پذیر نیست.)

      بوش در ساخت ماشین لباسشویی WGA254XVME از طراحی ابتکاری AntiVibration بهره برده است. کناره‌های ضد لرزش یک دیواره جانبی بصری جذاب و با طراحی کاربردی ماشین لباسشویی بوش است که هدف آن کاهش لرزش و افزایش پایداری در حین کار دستگاه است. این دیواره‌های جانبی دارای طراحی مارپیچ منحصر به فرد هستند که جذاب به نظر می‌رسد و به عنوان یک راه حل هوشمندانه برای مقابله با ارتعاشات ناشی از چرخه شستشو عمل می‌کند. مهندسان بوش با چیدمان استراتژیک خطوط در دایره‌های متحدالمرکز، ساختاری را ایجاد کرده‌اند که به طور موثر انتقال ارتعاشات را در سراسر ماشین لباسشویی کاهش می‌دهد. این منجر به افزایش پایداری در طول چرخه چرخش می‌شود، زیرا ارتعاشات توسط طراحی مارپیچی جذب و کاهش می‌یابد. در نتیجه، دستگاه به طور قابل ملاحظه‌ای ثابت می‌ماند و از حرکت یا تکان‌های غیرضروری که ممکن است خانه شما را مختل کند، جلوگیری خواهد کرد. علاوه بر مزایای عملکردی آن‌ها، طراحی مارپیچی کناره‌های ضد لرزش، ظرافت و پیچیدگی را به ماشین‌های لباسشویی بوش اضافه می‌کند و طول عمر دستگاه را افزایش می‌دهد. صفحه نمایش LED با کاربری آسان و عملکردهایی نظیر زمان باقی مانده و زمان تاخیر در شستشو و غیره هم در قسمت بالای درب متمرکز شده است. در کنار این پنل می‌توانید شاهد حضور پیچ ولومی بزرگی باشید که اطراف آن را برنامه‌ها شستشو احاطه کرده‌اند و می‌توانید به کمک آن برنامه شستشو مورد نیاز خود را انتخاب کنید. محفظه توزیع مواد شوینده هم در بالای درب قرار دارد که از 3 بخش مجزا تشکیل شده است.

      دیگ این لباسشویی 10 کیلویی بوش از نوع VarioDrum می‌باشد که نتایج شستشوی عالی به لطف توزیع بهینه آب را ارائه می‌دهد. VarioDrum یک طراحی پیشرفته درام است که در ماشین‌های لباسشویی بوش به کار می‌رود که سطح موج‌دار منحصربه‌فرد و پدال‌های مخصوص طراحی شده را ترکیب می‌کند تا نتایج تمیز کردن بهینه را ارائه دهد و در عین حال مراقبت ملایم از پارچه‌های شما را تضمین کند. سطح موج‌دار و کناره‌های صاف پاروها لباس‌های ظریف را به آرامی تمیز می‌کنند، در حالی که طراحی شیب‌دار به طور موثر لکه‌های سخت را از بین می‌برد و مانع از آسیب دیدن یا گیرکردن پارچه‌های شما می‌شوند.

      سایر ویژگی های ماشین لباسشویی

      • جنس مخزن استیل ضد زنگ
      • دیگ شستشو با حجم 68 لیتر یا ظرفیت XXL
      • قابلیت AntiStain برای انتخاب نوع لکه و از بین بردن آن هنگام شستشوی لباس ها
      • سیستم AquaStop برای جلوگیری از نشت آب با گارانتی توسط بوش
      • سرعت چرخش 1400 دور در دقیقه (1400 rpm)
      • دارای دیگ شستشو VarioDrum با طراحی برجسته برای جلوگیری از آسیب رسیدن به لباس ها
      • دارای موتور EcoSilence Drive با صدای کم، راندمان و طول عمر بالا و صرفه جویی در مصرف انرژی
      • محفظه مواد شوینده با ویژگی شستشوی خودکار داخل آن (Self Cleaning Detergent Drawer)
      • قابلیت Reload برای اضافه کردن لباس حتی بعد از شروع شستشو
      • طراحی ضد لرزش (AntiVibration Design) برای کاهش لرزش و صدای لباسشویی هنگام کار
      • قابلیت SpeedPerfect برای کاهش زمان برخی از برنامه های شستشو حداکثر تا 65%
      • دارای سیم برق به طول 160 سانتی متر
      • تضمین عملکرد و کارایی موتور EcoSilence Drive تا 10 سال توسط بوش
      • برنامه AllergyPlus برای شستشوی کاملا بهداشتی و از بین بردن باکتری ها و آلرژی ها تا 99.99%
      • دارای بوق (Buzzer) برای اعلام پایان برنامه شستشو
      BOSCH
      WGA254XVME

      مرجع ویژه