تلویزیون 2023 سونی 55A80L

79,000,000 تومان

سال عرضه (میلادی): 2023

سیستم عامل: Android

کیفیت تصویر: 4K

نوع صفحه نمایش: OLED

سایز (اینچ): 55

  • پرداخت اینترنتی و امنپرداخت اینترنتی و امن | ثبت سفارش با پرداخت آنلاین و امکان کارت به کارت
  • تحویل سریع و ارزانتحویل سریع و ارزان | ارسال کالای شما با کمترین قیمت
  • ضمانت واقعی بازگشت کالاضمانت واقعی بازگشت کالا | با یک تماس کالای خود را تعویض کنید
      تلویزیون|تلویزیون 2023 سونی 55A80L
      تلویزیون 2023 سونی 55A80L
      تلویزیون 2023 سونی 55A80L
      تلویزیون 2023 سونی 55A80L
      تلویزیون 2023 سونی 55A80L
      تلویزیون 2023 سونی 55A80L
      تلویزیون 2023 سونی 55A80L
      تلویزیون 2023 سونی 55A80L
      تلویزیون 2023 سونی 55A80L
      تلویزیون 2023 سونی 55A80L
      تلویزیون 2023 سونی 55A80L
      تلویزیون 2023 سونی 55A80L
      تلویزیون 2023 سونی 55A80L
      تلویزیون 2023 سونی 55A80L
      keyboard_arrow_rightkeyboard_arrow_left
      انتخاب گارانتی :

      تلویزیون سونی A80L سایز 55 اینچ یکی از تلویزیون های 2023 سونی است. این تلویزیون با مدل کامل XR-55A80L مونتاژ مالزی تولید و وارد بازار ایران شده است. این تلویزیون در بازار به عنوان تلویزیون آ 80 ال و ای 80 ال شناخته می شود. سونی تلویزیون های 2023 خود را با پسوند L معرفی و روانه بازار کرده است، به همین دلیل ممکن است در بازار این تلویزیون به عنوان تلویزیون سری L سونی نیز شناخته شود. حتی این محصول در بازار ممکن است به اشتباه به عنوان تلویزیون اولد سری 8 سونی نیز معرفی شود اما در واقع سونی سری این تلویزیون را A80L نامیده است. این تلویزیون جزو تلویزیون های براویا (BRAVIA) سونی نیز محسوب می شود و به این اسم در بازار شناخته می شود. تلویزیون پیش روی شما مدل جدیدتر و جایگزین تلویزیون سونی A80K است که سال گذشته معرفی شده بود. تلویزیون سونی A80L ارزان ترین تلویزیون اولد (OLED) گیمینگ 120 هرتز سونی در سال 2023 محسوب می شود. تلویزیون پیش روی شما برای استفاده حرفه ای مانند تماشای فیلم و سریال با کیفیت بالا و همچنین گیمینگ کاملا مناسب است. این تلویزیون دارای صفحه نمایش اولد و کیفیت تصویر 4K HDR می باشد.

      تلویزیون 4K سونی 55A80L به پردازشگر قدرتمند سونی مدل Cognitive Processor XR مجهز است. این پردازشگر وظیفه پردازش تصویر و صدا را به عهده دارد و این کار را مانند مغز انسان انجام می دهد. این پردازشگر توسط سونی به صورت اختصاصی برای تلویزیون های بالا رده سونی تولید شده است و قدرتمند ترین پردازشگر این شرکت تا به امروز می باشد. این پردازشگر به کمک تکنولوژی XR 4K Upscaling رزولوشن تصاویر را افزایش داده و همه چیز را در حد کیفیت تصویر 4K نمایش می دهد. امسال سونی از یک تکنولوژی جدید به نام تکنولوژی XR Clear Image رونمایی کرده و در این تلویزیون استفاده نموده است که وظیفه کاهش نویز و تاری تصاویر را به عهده دارد و باعث می شود تا تصاویر و صحنه ها، حتی صحنه های سریع را با بهترین کیفیت ممکن تماشا کنید. سونی ادعا کرده که محتوای 2K، 1080p و حتی 720p را به خوبی در حد کیفیت تصویر 4K نمایش می دهد اما اگر محتوا کیفیت تصویر پایین تری داشته باشد، نباید انتظار زیادی از آن داشته باشید. این پردازشگر با استفاده از تکنولوژی XR Super Resolution بافت و جزئیات سوژه ها و عناصر موجود در تصویر را بهبود داده و آنها را واقعی تر نمایش می دهد. سونی برای انجام این پردازش ها از تکنولوژی Dual Database Processing استفاده می کند. این تکنولوژی در واقع شامل 2 پایگاه داده (دیتابیس) با هزاران داده تصویری است. سونی با استفاده از پردازشگر قدرتمند خود اشیاء و عناصر موجود در تصویر را تشخیص داده و در پایگاه داده تصویری خود به دنبال نمونه مشابه آن می گردد و به کمک هوش مصنوعی و با توجه به اطلاعات بدست آورده نویز، بافت و رزولوشن تصاویر و صحنه ها را بهبود می دهد. تمام پردازش های گفته شده تنها در کسری از ثانیه انجام می شوند و سونی در این کار استاد است. این تلویزیون تکنولوژی XR Smoothing دارد و تصاویر و رنگ های گرادینت را کاملا صاف و یکدست نمایش می دهد و از بند بند شدن آنها جلوگیری می کند. این تلویزیون دارای تکنولوژی Dynamic Contrast Enhancer است و کنتراست تصاویر و صحنه ها را به صورت پویا بهبود می بخشد و آنها را واقعی تر نمایش می دهد. این محصول توانایی پخش محتوای HDR را دارد و به عبارتی تکنولوژی HDR دارد و از فرمت های HDR10، HLG و Dolby Vision پشتیبانی می کند. سونی با استفاده از تکنولوژی XR HDR Remaster کنتراست، عمق  و رنگ محتوای SDR را افزایش و بهبود داده و همه چیز را در حد کیفیت تصویر HDR نمایش می دهد. این تکنولوژی سوژه ها و عناصر موجود در تصویر را تشخیص داده و آنها را به صورت جداگانه پردازش می کند و باعث عمق بخشیدن به آنها و واقعی تر شدن صحنه ها می شود. این تلویزیون دارای قابلیت Netflix Calibrated Mode و Bravia Core Calibrated Mode است و در صورتی که از سرویس های ویدئویی آنلاین Netflix و Bravia Core به تماشای فیلم و سریال بپردزاید، آنها را با کیفیت اورجینال و اصلی مشاهده خواهید کرد. محصول پیش روی شما دارای سنسور نور است و به کمک تکنولوژی Ambient Optimisation میزان روشنایی صفحه نمایش را با توجه به شرایط نوری محیط تنظیم می کند تا همیشه بهترین کیفیت تصویر را در هر شرایطی تجربه کنید و درگیر تنظیمات آن نشوید. لازم به ذکر است که این تلویزیون از تکنولوژی Ambient Optimisation Pro نیز پشتیبانی می کند و در صورتی که دوربین Bravia Cam سونی را خریداری کنید، صدا و تصویر را دقیق تر تنظیم می کند. در ادامه ما در مورد این موضوع به طور کامل صحبت خواهیم کرد.

      تلویزیون گیمینگ 120 هرتز سونی 55A80L دارای 4 پورت HDMI است که دو عدد از آنها (شماره 3 و 4) از نوع HDMI 2.1 هستند و توانایی نمایش کیفیت تصویر 4K با سرعت 120 فریم در ثانیه را دارند. پورت های HDMI 2.1 این تلویزیون تکنولوژی VRR و ALLM نیز دارند و تاخیر ورودی (Input Lag) پایین و رفرش ریت متغیر را در اختیار شما قرار می دهند. این تلویزیون دارای تکنولوژی Nvidia G-Sync است و با کارت های گرافیک انویدیا PC گیمر ها کاملا سازگار است. خبر بد این است که متاسفانه این تلویزیون از تکنولوژی AMD FreeSync پشتیبانی نمی کند. سونی به صورت رسمی از قابلیت HGiG پشتیبانی نمی کند و این تلویزیون فاقد این قابلیت است اما خوشبختانه برای افرادی که کنسول بازی این شرکت (PS5) را خریداری کرده اند، خبر خوبی دارد. این تلویزیون مجهز به قابلیت Auto HDR Tone Mapping است که عملکرد آن مشابه قابلیت HGiG است با این تفاوت که تنها روی کنسول بازی PS5 کار می کند. در واقع سونی قابلیت مشابه قابلیت HGiG اما به صورت اختصاصی برای اکوسیستم خود در این تلویزیون تعبیه نموده است. این قابلیت باعث می شود تا جزئیات بیشتری را در قسمت های تاریک و روشن بازی های HDR مشاهده کرده و از بازی ها لذت بیشتری ببرید. این تلویزیون دارای قابلیت Auto Genre Picture Mode نیز می باشد و به صورت خودکار اتصال کنسول بازی PS5 را تشخیص داده و تلویزیون را به حالت Game Mode می برد و بهترین تنظیمات گیمینگ را انجام می دهد تا در بازی ها تجربه لذت بخش تری را داشته باشید. علاوه بر آن اگر بخواهید از طریق کنسول بازی PlayStation 5 خود به تماشای فیلم و سریال بپردازید، بهترین تنظیمات تصویر را انجام می دهد تا درگیر تنظیمات آن نشده و از تماشای تلویزیون لذت ببرید. امسال بالاخره سونی یکی از ویژگی هایی که نبود آن در تلویزیون های سونی حس می شد را معرفی کرد. سونی برای اولین بار از قابلیت Game Menu در تلویزیون های 2023 خود از جمله این تلویزیون استفاده نموده است. این قابلیت به شما اجازه می دهد تا برخی تنظیمات گیمینگ را حتی هنگام بازی کردن انجام دهید. این قابلیت دسترسی شما به چند قابلیت دیگر را فراهم می کند که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. یکی از این قابلیت ها، قابلیت Black Equalizer است که به شما اجازه می دهد تا با تنظیم گاما (Gamma) جزئیات بیشتری را در صحنه های تاریک مشاهده کنید. یکی دیگر از این قابلیت ها، قابلیت Motion Blur Reduction است که صحنه های سریع و اکشن بازی ها را صاف و روان نمایش می دهد و از تاری آنها جلوگیری می کند تا از بازی ها لذت بیشتری ببرید. قابلیت Crosshair نیز به شما اجازه می دهد تا یک هدف مجازی روی صفحه، نمایش دهید و به کمک آن هدف گیری دقیق تر و راحت تری را بخصوص در بازی های شوتر انجام دهید. یکی از قابلیت های جذاب دیگر قابلیت Screen Size است که به شما اجازه می دهد تا اندازه تصویر را به دلخواه تنظیم کنید. به این ترتیب اگر سایز تلویزیون شما برای محیطی که در آن بازی می کنید، بزرگ است یا قصد دارید که از فاصله نزدیک به بازی کردن بپردازید، می توانید اندازه تصویر آن را کوچک تر کرده و با تسلط بیشتری بازی کنید. با توجه به مواردی که خدمت شما عرض کردیم، این تلویزیون برای بازی کردن با کنسول های بازی نسل نهم از جمله PlayStation 5، Xbox Series X و Xbox Series S و حتی PC کاملا مناسب است.

      همانطور که می دانید تلویزیون های اولد نور پس زمینه ندارند. تلویزیون اولد ال جی 55A80L نور پس زمینه ندارد و هر پیکسل به صورت مستقل نور خود را تامین می کند که اصطلاحا به آن Self-lit Pixels گفته می شود. صفحه نمایش این تلویزیون دارای پنل WRGB است که در واقع ساب پیکسل های آن محسوب می شوند. این تلویزیون به کمک تکنولوژی XR OLED Contrast Pro پیکسل های صفحه نمایش را کنترل کرده و کنتراست تصویر لازم را ارائه می دهد. پیکسل های صفحه نمایش این تلویزیون قابلیت خاموش شدن کامل را نیز دارند و به این ترتیب رنگ مشکی عمیق و خالص را تولید می کنند. این محصول با استفاده از تکنولوژی Pixel Contrast Booster کنتراست تصویر عالی را ارائه می دهد و همه چیز را واقعی تر و عمیق تر نمایش می دهد، بخصوص صحنه های تاریکی که قسمت های روشنی در آن وجود دارد را عالی نمایش می دهد. صفحه نمایش این تلویزیون 120 هرتز است و به اصطلاح رفرش ریت 120 هرتز دارد و توانایی نمایش کیفیت تصویر 4K با سرعت 120 فریم در ثانیه را دارد. این تلویزیون دارای تکنولوژی XR OLED Motion است و صحنه های سریع را واضح تر نمایش می دهد و از تاری تصاویر جلوگیری می کند. صفحه نمایش این تلویزیون از عمق رنگ 10 بیت واقعی برخوردار است و با استفاده از تکنولوژی XR Triluminos Pro و Live Color حدود 1 میلیارد رنگ طبیعی و واقعی را نمایش می دهد، این موضوع برای تماشای محتوای HDR اهمیت زیادی دارد. همانطور که احتمالا می دانید تلویزیون های اولد به صورت ذاتی زاویه دید عالی دارند، بنابراین این تلویزیون زاویه دید بسیار خوبی در اختیار شما قرار می دهد و از این بابت مشکلی وجود ندارد و شما حتی می توانید از بغل نیز به تماشای تلویزیون بپردازید. این تلویزیون تکنولوژی Pixel-Level Lighting Control نیز دارد که به کمک آن نور هر پیکسل را به صورت پویا و با توجه به محتوای در حال پخش کنترل می کند تا در مصرف انرژی صرفه جویی شود.

      تلویزیون هوشمند سونی 55A80L به سیستم عامل اندروید 10 مجهز است. سونی این تلویزیون را به رابط کاربری گوگل تی وی (Google TV) مجهز کرده است و احتمال دارد که در بازار سیستم عامل این تلویزیون را گوگل تی وی اعلام کنند اما در نظر داشته باشید که این موضوع اشتباست و سیستم عامل این تلویزیون Android TV می باشد. انتظار ما این بود که سونی امسال از سیستم عامل اندروید 11 در این تلویزیون استفاده کند اما متاسفانه سونی تصمیم گرفت که امسال نیز اکثر تلویزیون های هوشمند 2023 خود را به اندروید 10 مجهز کند. در هر صورت این تصمیم و سیاست سونی است و کاری نمی توان انجام داد و احتمالا در آینده سونی آپدیت اندروید 11 را برای آن ارائه خواهد کرد. رابط کاربری Google TV برای علاقمندان به سینما بسیار کاربردی است و کار کردن با آن لذت بخش است. این تلویزیون قابلیت پروفایل شخصی دارد و شما می توانید برای خود و هر یک از اعضای خانواده خود یک پروفایل مخصوص ساخته و با ورود به آن تنظیمات و محتوای دلخواه خود را در اختیار داشته باشید. علاوه بر این دارای پروفایل مخصوص کودکان (Kids Profile) نیز می باشد که به والدین اجازه می دهد تا محدودیت های لازم را روی تلویزیون اعمال کرده و کنترل کاملی روی استفاده کودکان خود از تلویزیون داشته باشند. سونی امسال از ریموت کنترل هوشمند و بلوتوثی جدید خود مدل RMF-TX810V از نوع Standard Remote در این تلویزیون استفاده کرده است که مشابه مدل سال گذشته آن است و ابعاد کوچکی دارد و طراحی و ظاهر آن نیز مدرن است. این ریموت کنترل از جنس پلی اورتان است و به راحتی تمیز می شود. به گفته سونی دکمه های این ریموت کنترل تا 99.9% آنتی باکتریال هستند، این موضوع برای افرادی که آلرژی یا حساسیت دارند، اهمیت دارد. این ریموت کنترل دارای میکروفون داخی و دکمه مخصوص به آن است که با فشردن آن می توانید از دستورات و جستجوی صوتی استفاده کنید. علاوه بر آن خود تلویزیون نیز دارای میکروفون داخلی و قابلیت Hands-free Voice Search است و به شما اجازه می دهد تا حتی بدون استفاده از ریموت کنترل و تنها از طریق صدای خود و گفتن "Ok, Google" دستیار صوتی گوگل را فراخوانده و از دستورات و جستجوی صوتی بهره مند شوید. سونی همیشه به فکر حریم خصوصی افراد نیز بوده است و به همین دلیل یک دکمه فیزیکی برای خاموش و روشن کردن میکروفون داخلی در کنار دکمه Power روی بدنه تلویزیون تعبیه نموده است. بنابراین اگر از جمله افرادی هستید که از این قابلیت استفاده ای ندارید و به حریم خصوصی اهمیت زیادی می دهید، می توانید از طریق این دکمه میکروفون داخلی آن را خاموش کنید. تلویزیون پیش روی شما از اینترنت اشیاء (IoT) نیز پشتیبانی می کند و شما می توانید به کمک دستیار صوتی گوگل، لوازم خانگی و خانه هوشمند خود را مدیریت و کنترل کنید. سونی طبق سنت همیشگی خود تلویزیون های اندرویدی خود از جمله این تلویزیون را به کروم کست (Chromecast) داخلی مجهز می کند و شما را از خرید جداگانه آن بی نیاز می سازد. این تلویزیون قابلیت اتصال به موبایل اندرویدی و آیفون (با سیستم عامل iOS) را دارد و شما می توانید محتوای دلخواه خود از جمله آهنگ، عکس و ویدئو را از طریق موبایل روی تلویزیون پخش کنید. علاوه بر آن می توانید تصویر صفحه موبایل خود را نیز روی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون منتقل و مشاهده کنید. به گفته سونی اتصال موبایل به این تلویزیون از طریق کروم کست انجام می شود، بنابراین نیاز است که شما برنامه Google Home را روی موبایل خون نصب کرده و از طریق آن به تلویزیون متصل شوید. سونی امسال بالاخره تصمیم گرفت که حافظه داخلی تلویزیون های 2023 خود از جمله این تلویزیون را افزایش دهد. حافظه داخلی این تلویزیون 32 گیگابایت است که طبق معمول مقداری از آن توسط سیستم عامل و برنامه های از پیش نصب شده اشغال شده است و مابقی آن یعنی حدودا 19 گیگابایت در دسترس کاربر قرار دارد. لازم به ذکر است که حافظه داخلی این تلویزیون برای نصب برنامه و بازی مورد استفاده قرار می گیرد. اگر به حافظه بیشتری احتیاج دارید نیز می توانید یک حافظه فلش را به تلویزیون متصل کرده و از آن به عنوان حافظه داخلی استفاده کنید. شما می توانید برنامه ها و بازی های دلخواه خود را از فروشگاه گوگل پلی (Google Play) دانلود کرده و روی تلویزیون نصب کنید. این تلویزیون از برنامه Living Decor نیز پشتیبانی می کند و شما می توانید زمانی که از تلویزیون استفاده ای ندارید یا خاموش است، به جای داشتن یک صفحه مشکی مستطیلی شکل، از تلویزیون به عنوان قاب عکس یا اثر هنری استفاده کرده و زیبایی بیشتری به خانه خود ببخشید. این تلویزیون قابلیت اتصال ماوس (موس)، کیبورد و حتی دسته بازی سیمی و حتی بی سیم (بلوتوثی) را دارد و شما می توانید با اتصال آنها کارها را راحت تر انجام دهید. همانطور که قبل تر خدمت شما عرض شد، این تلویزیون از دوربین Bravia Cam سونی مدل CMU-BC1 پشتیبانی می کند و شما با خرید و اتصال آن به تلویزیون می توانید از امکانات بیشتری از جمله تشخیص حضور بیننده، فاصله دقیق بیننده تا تلویزیون، موقعیت دقیق بیننده و ژست های کنترلی بهره مند شوید. همچنین به کمک این دوربین می توانید به تماس صوتی و تصویری اینترنتی نیز بپردازید. این دوربین در قسمت بالای تلویزیون نصب می شود و از طریق کابل USB به تلویزیون متصل می شود. توجه داشته باشید که این دوربین داخل جعبه تلویزیون نیست و باید آن را مجزا خریداری کنید. این تلویزیون از تکنولوژی Ambient Optimisation Pro پشتیبانی می کند و در صورت خرید دوربین سونی کیفیت تصویر و صدای دقیق تری را تجربه خواهید کرد. امسال سونی یک ویژگی جدید به نام داشبورد اکو (Eco Dashboard) به تلویزیون های جدید خود از جمله این تلویزیون اضافه نموده است. این داشبورد به شما اجازه می دهد تا در محیطی کاملا گرافیکی و مفهومی به تنظیمات مربوط به صرفه جویی در مصرف انرژی دسترسی داشته و آنها را به دلخواه تنظیم کنید. یکی دیگر از قابلیت های جدیدی که به این تلویزیون اضافه شده، قابلیت Channel List Edit From Mobile Device است. این قابلیت به شما اجازه می دهد تا از طریق موبایل خود لیست کانال های تلویزیون را به دلخواه مرتب و تنظیم کنید. برای انجام اینکار نیاز است که برنامه TV Channel Editor for BRAVIA را روی موبایل خود نصب کرده و از طریق آن به تلویزیون متصل شوید و به راحتی کانال ها را مدیریت کنید. موارد گفته شده تنها بخشی از امکانات هوشمند این تلویزیون بود، برای مشاهده تمام امکانات و ویژگی های آن لطفا به جدول مشخصات فنی مراجعه کنید.

      Sony
      55A80L

      مرجع ویژه

      محتوای ویژگی ها

      مشخصات کلی

      مدل
      A80L
      تولید کننده
      Sony
      سال عرضه (میلادی)
      2023
      کشور سازنده
      ژاپن
      کشور مونتاژ
      مالزی
      تلویزیون مناسب
      استفاده خانگی و معمولی , بازی و گیمینگ , تماشای حرفه ای فیلم و سریال

      صفحه نمایش

      سایز (اینچ)
      55
      نوع صفحه نمایش
      OLED
      طراحی صفحه نمایش
      تخت
      قطر صفحه نمایش (سانتیمتر)
      138.8
      نوع پنل
      WOLED (WRGB)

      تصویر

      کیفیت تصویر
      4K
      حداکثر رفرش ریت (هرتز)
      120
      رزولوشن (پیکسل)
      3840x2160
      پردازشگر تصویر
      Cognitive Processor XR

      صدا

      قدرت خروجی صدا (وات)
      50
      تعداد کانال صدا
      3.2

      ویژگی های گیمینگ

      مناسب کنسول بازی
      نسل نهم

      امکانات هوشمند

      سیستم عامل
      Android
      نسخه سیستم عامل
      10
      حافظه داخلی کلی (گیگابایت)
      32
      حافظه داخلی در دسترس حدودی (گیگابایت)
      19
      قابلیت نصب برنامه
      دارد
      منوی فارسی
      دارد

      ورودی خروجی و ارتباطات

      پورت ورودی HDMI
      دارد
      تعداد کل پورت های ورودی HDMI
      4
      پورت ورودی USB
      دارد
      تعداد کل پورت های ورودی USB
      2
      بلوتوث (Bluetooth)
      دارد
      پورت شبکه (LAN)
      ندارد
      شبکه بی سیم (WiFi)
      دارد
      نسخه WiFi
      وای فای 5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac

      گیرنده ها

      گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
      دارد
      گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
      دارد
      گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
      ندارد
      گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
      ندارد
      گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
      ندارد

      منبع تغذیه و برق

      منبع تغذیه
      AC 220-240V , 50/60Hz

      وزن

      وزن با پایه (کیلوگرم)
      18.8
      وزن بدون پایه (کیلوگرم)
      17.9

      طراحی

      نوع پایه
      دو طرف و خطی
      قابلیت نصب روی دیوار
      دارد
      اندازه VESA یا محل نصب براکت (میلیمتر)
      300x300

      لوازم جانبی

      ریموت کنترل
      دارد
      باتری ریموت کنترل
      دارد
      پایه دیواری (براکت)
      ندارد
      پایه رومیزی
      دارد
      پیچ اتصال پایه
      ندارد
      دفترچه راهنما
      دارد
      راهنمای نصب
      دارد
      کابل برق
      دارد

      8 محصول دیگر در همین شاخه:

      مشخصات کلی

      مدل A80L
      تولید کننده Sony
      سال عرضه (میلادی) 2023
      کشور سازنده ژاپن
      کشور مونتاژ مالزی
      تلویزیون مناسب استفاده خانگی و معمولی, بازی و گیمینگ, تماشای حرفه ای فیلم و سریال

      صفحه نمایش

      سایز (اینچ) 55
      نوع صفحه نمایش OLED
      طراحی صفحه نمایش تخت
      قطر صفحه نمایش (سانتیمتر) 138.8
      نوع پنل WOLED (WRGB)

      تصویر

      کیفیت تصویر 4K
      حداکثر رفرش ریت (هرتز) 120
      رزولوشن (پیکسل) 3840x2160
      پردازشگر تصویر Cognitive Processor XR

      صدا

      قدرت خروجی صدا (وات) 50
      تعداد کانال صدا 3.2

      ویژگی های گیمینگ

      مناسب کنسول بازی نسل نهم

      امکانات هوشمند

      سیستم عامل Android
      نسخه سیستم عامل 10
      حافظه داخلی کلی (گیگابایت) 32
      حافظه داخلی در دسترس حدودی (گیگابایت) 19
      قابلیت نصب برنامه دارد
      منوی فارسی دارد

      ورودی خروجی و ارتباطات

      پورت ورودی HDMI دارد
      تعداد کل پورت های ورودی HDMI 4
      پورت ورودی USB دارد
      تعداد کل پورت های ورودی USB 2
      بلوتوث (Bluetooth) دارد
      پورت شبکه (LAN) ندارد
      شبکه بی سیم (WiFi) دارد
      نسخه WiFi وای فای 5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac

      گیرنده ها

      گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T) دارد
      گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2) دارد
      گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S) ندارد
      گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2) ندارد
      گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C) ندارد

      منبع تغذیه و برق

      منبع تغذیه AC 220-240V, 50/60Hz

      وزن

      وزن با پایه (کیلوگرم) 18.8
      وزن بدون پایه (کیلوگرم) 17.9

      طراحی

      نوع پایه دو طرف و خطی
      قابلیت نصب روی دیوار دارد
      اندازه VESA یا محل نصب براکت (میلیمتر) 300x300

      لوازم جانبی

      ریموت کنترل دارد
      باتری ریموت کنترل دارد
      پایه دیواری (براکت) ندارد
      پایه رومیزی دارد
      پیچ اتصال پایه ندارد
      دفترچه راهنما دارد
      راهنمای نصب دارد
      کابل برق دارد