تلویزیون 2021 سامسونگ 65AU7200

33,300,000 تومان

سال عرضه (میلادی) : 2021

سیستم عامل : Tizen

کیفیت تصویر : 4K

نوع صفحه نمایش : Crystal

سایز (اینچ) : 65

  • پرداخت اینترنتی و امنپرداخت اینترنتی و امن | ثبت سفارش با پرداخت آنلاین و امکان کارت به کارت
  • تحویل سریع و ارزانتحویل سریع و ارزان | ارسال کالای شما با کمترین قیمت
  • ضمانت واقعی بازگشت کالاضمانت واقعی بازگشت کالا | با یک تماس کالای خود را تعویض کنید
      تلویزیون|تلویزیون 2021 سامسونگ 65AU7200
      تلویزیون 2021 سامسونگ 65AU7200
      تلویزیون 2021 سامسونگ 65AU7200
      تلویزیون 2021 سامسونگ 65AU7200
      تلویزیون 2021 سامسونگ 65AU7200
      تلویزیون 2021 سامسونگ 65AU7200
      تلویزیون 2021 سامسونگ 65AU7200
      تلویزیون 2021 سامسونگ 65AU7200
      تلویزیون 2021 سامسونگ 65AU7200
      تلویزیون 2021 سامسونگ 65AU7200
      تلویزیون 2021 سامسونگ 65AU7200
      keyboard_arrow_rightkeyboard_arrow_left
      انتخاب گارانتی :

      تلویزیون سامسونگ AU7200 سایز 65 اینچ از جمله تلویزیون های سری 7 و 2021 سامسونگ محسوب می شود. تلویزیون ای یو 7200 (AU7200) یکی از ارزان ترین تلویزیون های 4K سامسونگ در سال 2021 می باشد. این محصول با مدل کامل UE65AU7200UXTK مونتاژ مجارستان (سفارش چین) و همچنین مدل کامل UE65AU7200UXTK مونتاژ اسلواکی (سفارش چین) وارد کشور ما شده و موجود می باشد. توجه داشته باشید که مونتاژ مجارستان (سفارش چین) این محصول برخلاف مونتاژ اسلواکی (سفارش چین) آن منوی فارسی ندارد. این تلویزیون برای استفاده های معمولی و خانگی و همچنین تماشای فیلم و سریال گزینه خوبی است. تلویزیون مذکور تفاوت چندانی با تلویزیون سامسونگ AU7000، تلویزیون سامسونگ AU7002، تلویزیون سامسونگ AU7100، تلویزیون سامسونگ AU7500 و تلویزیون سامسونگ AU7700 ندارد. این تلویزیون مدل جدیدتر و جایگزین تلویزیون سامسونگ TU7200 است که در سال گذشته معرفی شده بود. تلویزیونی که در ادامه به بررسی بیشتر آن می پردازیم دارای صفحه نمایش کریستال و کیفیت تصویر 4K است.

      تلویزیون کریستال سامسونگ 65AU7200 دارای نور پس زمینه Edge LED می باشد. سامسونگ به کمک تکنولوژی UHD Dimming نور پس زمینه صفحه نمایش این تلویزیون را کنترل کرده و به جای تکنولوژی Local Dimming از آن فناوری استفاده می کند. به کمک تکنولوژی Mega Contrast در این تلویزیون، کنتراست تصویری خوبی به شما ارائه می شود. صفحه نمایش محصول پیش رو از رفرش ریت 60 هرتز برخوردار است و می تواند محتواهای 4K را با سرعت 60 فریم بر ثانیه در اختیار شما قرار دهد. محصول پیش رو به کمک تکنولوژی Auto Motion Plus صحنه های سریع و تند را واضح و تا حدی بدون تاری نمایش می دهد. تلویزیون مذکور از عمق رنگ 10 بیت (8 بیت + FRC) برخوردار است و به کمک تکنولوژی One Billion Color توانایی تولید طیف گسترده ای از رنگ ها (حدود 1 میلیارد رنگ) را دارد. تکنولوژی PurColor به کار رفته در این محصول رنگ های غنی و طبیعی تولید کرده و باعث واقعی تر شدن تصاویر و صحنه ها می شود. تلویزیون فوق دارای پنل VA می باشد، به لطف این نوع پنل ها، تصاویر با رنگ مشکی عمیق و کنتراست بالا به نمایش در می آیند. به طور کلی می توان گفت تلویزیون های کریستالی همان تلویزیون های ال ای دی هستند اما با وجود تکنولوژی کریستال، رنگ های زنده تر و واقعی تر نمایش می دهد.

      تلویزیون 4K سامسونگ 65AU7200 به پردازشگر تصویر Crystal Processor 4K مجهز شده است. سامسونگ از این پردازشگر در تلویزیون های پایین رده خود از جمله این تلویزیون استفاده می کند. این پردازشگر به کمک تکنولوژی 4K upscaling رزولوشن تصاویر را افزایش داده و تا حدودی نویز آنها را نیز کاهش می دهد و همه چیز را در حد کیفیت تصویر 4K نمایش می دهد. این محصول دارای تکنولوژی HDR است و از فرمت های HDR10، HDR10+ و HLG پشتیبانی می کند اما با توجه به پایین رده بودن این تلویزیون نباید انتظار زیادی در این زمینه از آن داشت. سامسونگ به کمک تکنولوژی Contrast Enhancer کنتراست تصاویر و صحنه ها را بهبود داده و آنها را واقعی تر نمایش می دهد. این تلویزیون دارای تکنولوژی Analog Clean View و Digital Clean View است و نویز را از سیگنال دریافتی گیرنده دیجیتال و آنالوگ حذف می کند و کیفیت تصویر مطلوبی در اختیار شما قرار می دهد. محصولی که در حال بررسی آن هستیم دارای قابلیت Film Mode است و مخصوص تماشای فیلم می باشد که فریم محتوای کم کیفیت را افزایش می دهد و روان تر به شما نمایش می دهد. همچنین دارای قابلیت Natural Mode است که به کمک سنسور نور (Eco Sensor)، میزان روشنایی محیط را اندازه گیری کرده و روشنایی صفحه نمایش را با توجه به آن به صورت اتوماتیک تنظیم می کند تا در شرایط نوری مختلف کیفیت تصویر خوبی را تجربه کنید. این تلویزیون از PQI یا شاخص کیفیت تصویر 2000 برخوردار است. سامسونگ تلویزیون های تولیدی خود را در آزمایشگاه های خود تست کرده و به آنها از نظر کیفیت تصویر رتبه می دهد که مقدار آنها را به اصطلاح PQI یا Picture Quality Index می گویند. شما می توانید از طریق PQI تلویزیون های مختلف آن برند را باهم مقایسه کنید و متوجه میزان کیفیت تصویر آنها شوید.

      تلویزیون سامسونگ 65AU7200 به عنوان یک تلویزیون گیمینگ شناخته نمی شود اما برخی از ویژگی های گیمینگ را دارد. این تلویزیون فاقد پورت HDMI 2.1 است و هر 3 پورت آن نسخه 2 می باشد که توانایی نمایش کیفیت تصویر 4K@60Hz را دارد. محصول پیش روی شما از تکنولوژی ALLM نیز پشتیبانی می کند تا برای تجربه بهتر بازی، از تاخیر ورودی آن ها بکاهد. سامسونگ به کمک تکنولوژی Motion Xcelerator صحنه های سریع بازی ها را صاف و روان نمایش می دهد تا از بازی کردن لذت بیشتری ببرید. با توجه به ویژگی های گفته شده این تلویزیون برای کنسول های نسل هشتم مانند PS4 یا Xbox One X می تواند گزینه خوبی باشد اما برای کنسول های نسل نهم پیشنهاد نمی شود چرا که نمی توانید از حداکثر امکانات این کنسول ها روی این تلویزیون استفاده کنید و لذت ببرید. تلویزیون فوق دارای منوی هوشمند Samsung Gaming Hub است و از برخی سرویس های گیمینگ ابری پشتیبانی می کند که شما می توانید با خرید اشتراک از آن ها و داشتن اینترنت پرسرعت، به صورت آنلاین به بازی کردن بپردازید. شما می توانید به کمک قابلیت USB HID و BT HID، موس، دسته بازی یا کیبورد خود را سیمی و نیز بدون سیم (بلوتوثی) به تلویزیون متصل کنید.

      تلویزیون 65AU7200 دارای سیستم صوتی 2 کاناله است و صدا را به سمت پایین شلیک می کند. این سیستم صوتی 2 عدد بلندگوی 10 واتی دارد که در مجموع از توان خروجی 20 وات برخوردار می باشد. سامسونگ به کمک تکنولوژی Dolby Digital Plus کیفیت صدای این تلویزیون را بهبود می بخشد. اما شما را محدود به استفاده از این سیستم صوتی نکرده است و شما می توانید در کنار آن از یک ساندبار نیز استفاده کرده و صدای پر قدرت تر و با کیفیت تری را تجربه نمایید. این تلویزیون دارای پورت خروجی صدای دیجیتال (اپتیکال) و پورت HDMI eARC/ARC می باشد که برای اتصال ساندبار یا سیستم صوتی دیگر در نظر گرفته شده است. این محصول دارای فناوری Q-Symphony Lite است و هنگام اتصال به ساندبار سامسونگی که از این فناوری پشتیبانی می کند، صدای هم زمان و هماهنگی را ارائه می دهد و صداها هم از بلندگوهای تلویزیون و هم از بلندگوهای ساندبار پخش می شوند. تلویزیون پیش رو تکنولوژی Adaptive Sound دارد و صداها را با توجه به نوع محتوای در حال پخش تنظیم می کند تا همیشه بهترین کیفیت صدا را تجربه نمایید. به لطف قابلیت Dual Audio Support (Bluetooth) در این تلویزیون می توانید به صورت هم زمان به دو بلندگو یا هندفون از طریق بلوتوث متصل شوید و صدا را به صورت هماهنگ از آن ها بشنوید. محصول فوق دارای وای فای نسخه 5 می باشد و از قابلیت Multiroom Link پشتیبانی می کند. به کمک این قابلیت می توانید صدای تلویزیون را از طریق شبکه به ساندبار منتقل کنید.

      تلویزیون هوشمند سامسونگ 65AU7200 مجهز به جدیدترین نسخه سیستم عامل Tizen، یعنی تایزن نسخه 6 می باشد که سامسونگ در تلویزیون های 2021 خود به کار برده است. سامسونگ از ریموت کنترل معمولی مدل TM2140A در این تلویزیون استفاده کرده است که از نظر ظاهری شباهت زیادی با ریموت کنترل های هوشمند سامسونگ دارد اما فاقد امکانات هوشمند می باشد. این تلویزیون از برنامه SmartThings پشتیبانی می کند و شما می توانید با نصب این برنامه روی موبایل هوشمند سامسونگی خود، از گوشی تلویزیون را مدیریت و کنترل نمایید. متاسفانه خبری از داشبورد هوشمند SmartThings در این تلویزیون نیست و شما نمی توانید از تلویزیون سایر لوازم خانگی هوشمند و خانه هوشمند خود را کنترل کنید. این محصول دارای برنامه Gallery است و به شما اجازه می دهد تا از آن به عکس ها و فیلم های موجود در گالری موبایل هوشمند سامسونگی خود دسترسی داشته باشید. محصول مذکور دارای مرورگر اینترنت است و شما می توانید به راحتی به وب گردی بپردازید. همچنین تلویزیون پیش روی شما توانایی اتصال به موبایل هوشمند اندرویدی و iOS را نیز دارد و شما می توانید علاوه بر به اشتراک گذاری محتوا از موبایل روی تلویزیون، صفحه نمایش موبایل خود را نیز روی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون به اصطلاح Mirror کنید. سامسونگ برای راحت تر کردن اینکار این تلویزیون را به قابلیت Tap View مجهز نموده و شما تنها با نزدیک کردن موبایل سامسونگ گلکسی خود به تلویزیون می توانید محتوای مورد نظر یا صفحه نمایش موبایل خود را روی تلویزیون پخش کنید. این تلویزیون دارای قابلیت TV Sound to Mobile نیز می باشد و شما قادر خواهید بود صدای تلویزیون را روی موبایل منتقل کرده و با هندزفری یا هدفون به آن گوش دهید. این قابلیت برای تماشای تلویزیون در شب و جلوگیری از مزاحمت برای دیگران مناسب می باشد. این تلویزیون دارای قابلیت BT HID و USB HID است و شما می توانید موس و کیبورد را به صورت بی سیم (بلوتوثی) یا توسط سیم به تلویزیون متصل کرده و کارها را راحت تر انجام دهید. این محصول دارای قابلیت Remote Access است و به شما اجازه می دهد تا تلویزیون را از طریق شبکه به کامپیوتر راه دور متصل کنید و کارهای خود را روی تلویزیون انجام دهید.

      تلویزیون سامسونگ AU7200 سایز 65 از طراحی New Bezel-Less برخوردار است و 3 طرف صفحه نمایش آن بسیار باریک طراحی شده و به شما کمک می کند تا روی محتوای در حال پخش تمرکز کنید و از تماشای آن لذت ببرید. ضخامت کلی این تلویزیون قابل قبول است و برای نصب روی دیوار نیز مشکلی نخواهید داشت. پایه های این تلویزیون به شکل دو شاخه هستند و در دو طرف تلویزیون نصب می شوند. برای نصب این پایه ها احتیاجی به پیچ ندارید و به صورت کشویی در بدنه تلویزیون قرار می گیرند و چفت می شوند. به همراه این پایه ها دو گیره نگهدارنده کابل نیز در جعبه تلویزیون وجود دارد که می توانید از آن برای مدیریت و نظم دادن کابل ها در پشت پایه های تلویزیون استفاده کنید. پشت بدنه تلویزیون نیز دارای شیارهایی برای مدیریت کابل ها می باشد که می توانید کابل های متصل به تلویزیون را از آنها عبور داده و همه چیز را مرتب کنید.

      SAMSUNG
      65AU7200

      مرجع ویژه

      محتوای ویژگی ها

      مشخصات کلی

      مدل
      AU7200
      تولید کننده
      Samsung
      سال عرضه (میلادی)
      2021
      کشور سازنده
      کره
      کشور مونتاژ
      مجارستان (سفارش چین) , اسلواکی (سفارش چین)
      تلویزیون مناسب
      استفاده خانگی و معمولی , تماشای فیلم و سریال

      صفحه نمایش

      سایز (اینچ)
      65
      نوع صفحه نمایش
      Crystal
      طراحی صفحه نمایش
      تخت
      قطر صفحه نمایش (سانتیمتر)
      163
      نوع پنل
      VA

      تصویر

      کیفیت تصویر
      4K
      حداکثر رفرش ریت (هرتز)
      60
      رزولوشن (پیکسل)
      3840x2160
      پردازشگر تصویر
      Crystal Processor 4K

      صدا

      قدرت خروجی صدا (وات)
      20
      تعداد کانال صدا
      2

      ویژگی های گیمینگ

      مناسب کنسول بازی
      نسل هشتم

      امکانات هوشمند

      سیستم عامل
      Tizen
      نسخه سیستم عامل
      6
      حافظه داخلی کلی (گیگابایت)
      8
      حافظه داخلی در دسترس حدودی (گیگابایت)
      2.24
      قابلیت نصب برنامه
      دارد
      منوی فارسی
      مونتاژ اسلواکی (سفارش چین): دارد , مونتاژ مجارستان (سفارش چین): ندارد

      ورودی خروجی و ارتباطات

      پورت ورودی HDMI
      دارد
      تعداد کل پورت های ورودی HDMI
      3
      پورت ورودی USB
      دارد
      تعداد کل پورت های ورودی USB
      1
      بلوتوث (Bluetooth)
      دارد
      پورت شبکه (LAN)
      دارد
      شبکه بی سیم (WiFi)
      دارد
      نسخه WiFi
      وای فای 5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac

      گیرنده ها

      گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T)
      ندارد
      گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2)
      دارد
      گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S)
      ندارد
      گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2)
      دارد
      گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C)
      دارد

      منبع تغذیه و برق

      منبع تغذیه
      AC 220-240V , 50/60Hz

      وزن

      وزن با پایه (کیلوگرم)
      20.9
      وزن بدون پایه (کیلوگرم)
      20.6

      طراحی

      نوع پایه
      دو طرف و دو شاخه
      قابلیت نصب روی دیوار
      دارد
      اندازه VESA یا محل نصب براکت (میلیمتر)
      400x300

      لوازم جانبی

      ریموت کنترل
      دارد
      باتری ریموت کنترل
      دارد
      پایه دیواری (براکت)
      ندارد
      پایه رومیزی
      دارد
      پیچ اتصال پایه
      ندارد
      دفترچه راهنما
      دارد
      راهنمای نصب
      دارد
      کابل برق
      دارد

      8 محصول دیگر در همین شاخه:

      مشخصات کلی

      مدل AU7200
      تولید کننده Samsung
      سال عرضه (میلادی) 2021
      کشور سازنده کره
      کشور مونتاژ مجارستان (سفارش چین), اسلواکی (سفارش چین)
      تلویزیون مناسب استفاده خانگی و معمولی, تماشای فیلم و سریال

      صفحه نمایش

      سایز (اینچ) 65
      نوع صفحه نمایش Crystal
      طراحی صفحه نمایش تخت
      قطر صفحه نمایش (سانتیمتر) 163
      نوع پنل VA

      تصویر

      کیفیت تصویر 4K
      حداکثر رفرش ریت (هرتز) 60
      رزولوشن (پیکسل) 3840x2160
      پردازشگر تصویر Crystal Processor 4K

      صدا

      قدرت خروجی صدا (وات) 20
      تعداد کانال صدا 2

      ویژگی های گیمینگ

      مناسب کنسول بازی نسل هشتم

      امکانات هوشمند

      سیستم عامل Tizen
      نسخه سیستم عامل 6
      حافظه داخلی کلی (گیگابایت) 8
      حافظه داخلی در دسترس حدودی (گیگابایت) 2.24
      قابلیت نصب برنامه دارد
      منوی فارسی مونتاژ اسلواکی (سفارش چین): دارد, مونتاژ مجارستان (سفارش چین): ندارد

      ورودی خروجی و ارتباطات

      پورت ورودی HDMI دارد
      تعداد کل پورت های ورودی HDMI 3
      پورت ورودی USB دارد
      تعداد کل پورت های ورودی USB 1
      بلوتوث (Bluetooth) دارد
      پورت شبکه (LAN) دارد
      شبکه بی سیم (WiFi) دارد
      نسخه WiFi وای فای 5 با استاندارد 802.11a/b/g/n/ac

      گیرنده ها

      گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T) ندارد
      گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2) دارد
      گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S) ندارد
      گیرنده دیجیتال خارجی (DVB-S2) دارد
      گیرنده دیجیتال کابلی (DVB-C) دارد

      منبع تغذیه و برق

      منبع تغذیه AC 220-240V, 50/60Hz

      وزن

      وزن با پایه (کیلوگرم) 20.9
      وزن بدون پایه (کیلوگرم) 20.6

      طراحی

      نوع پایه دو طرف و دو شاخه
      قابلیت نصب روی دیوار دارد
      اندازه VESA یا محل نصب براکت (میلیمتر) 400x300

      لوازم جانبی

      ریموت کنترل دارد
      باتری ریموت کنترل دارد
      پایه دیواری (براکت) ندارد
      پایه رومیزی دارد
      پیچ اتصال پایه ندارد
      دفترچه راهنما دارد
      راهنمای نصب دارد
      کابل برق دارد